Zij hebben toch een gsm- filmpje getoond live waarbij een passagier geraakt werd in het been door zo'n intredend kogeltje, de wand zag je ook.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Maar 't stinkt wel uren in de ronde ( en binnen soms ook ). Hééél omgezond trouwens , en niet alleen omwille van het heel fijn stof binnen en buiten.
Binnen paar dagen loopt het gasdoorvoer contract af. Wie gaat de kraan dichtdraaien ? De Oekraïners of de Russen ? De Russen zouden het gas nog kunnen leveren , maar de inkomsten ervan voor Oekraïne stoppen.
... en Oostenrijk ( als ik me niet vergis )

Onze vrijheid is dat geld dubbel en dik waard.vormen de Russen op die manier een bedreiging voor het "Westen" ? Laat jullie niets wijsmaken , "onze" militaire elite wil ons geld ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.'t is maar hoe je het bekijkt natuurlijk......
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.