Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16523 berichten 917.708 keer gelezen Reageer
boeffer 27 dec 2024, 22:59 In mijn zetel 3.794 berichten
Zij hebben toch een gsm- filmpje getoond live waarbij een passagier geraakt werd in het been door zo'n intredend kogeltje, de wand zag je ook.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
    Citeer
    benq 28 dec 2024, 14:45 Antwerpen 2.249 berichten
    voorn schreef: ↑
    28 dec 2024, 13:45
    Zullen wij miljarden steun geven aan Zylenski.Sluit die ons gas af :twisted:

Hout stoken hé, veel gezelliger en warmer :wink:
    genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:
      Citeer
      boeffer 28 dec 2024, 14:53 In mijn zetel 3.794 berichten
      Via zijn volk en andere landen hun mensen zal men nu die leider van zijn troon laten halen. Die is toch niet voor rede vatbaar.
      De sancties zoals die dure eieren, UA doet nu ook mee, geen chauffage meer.
      W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
        Citeer
        Wil. 28 dec 2024, 15:46 24.095 berichten
        Het gas dat nog door die pijplijnen liep, was niet voor ons, Vlamingen, bedoeld maar wel voor Slowakije, Hongarije en Tsjechië.
        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
          Citeer
          Fred1950 28 dec 2024, 18:02 14.340 berichten
          benq schreef: ↑
          28 dec 2024, 14:45

Maar 't stinkt wel uren in de ronde ( en binnen soms ook ). Hééél omgezond trouwens , en niet alleen omwille van het heel fijn stof binnen en buiten.
            Citeer
            Fred1950 28 dec 2024, 18:04 14.340 berichten
            boeffer schreef: ↑
            28 dec 2024, 14:53
            Via zijn volk en andere landen hun mensen zal men nu die leider van zijn troon laten halen. Die is toch niet voor rede vatbaar.
            De sancties zoals die dure eieren, UA doet nu ook mee, geen chauffage meer.
            Binnen paar dagen loopt het gasdoorvoer contract af. Wie gaat de kraan dichtdraaien ? De Oekraïners of de Russen ? De Russen zouden het gas nog kunnen leveren , maar de inkomsten ervan voor Oekraïne stoppen.
            Wil. schreef: ↑
            28 dec 2024, 15:46
            Het gas dat nog door die pijplijnen liep, was niet voor ons, Vlamingen, bedoeld maar wel voor Slowakije, Hongarije en Tsjechië.
            ... en Oostenrijk ( als ik me niet vergis )
              Citeer
              benq 29 dec 2024, 10:07 Antwerpen 2.249 berichten
              Fred1950 schreef: ↑
              28 dec 2024, 18:02
              benq schreef: ↑
              28 dec 2024, 14:45

Maar 't stinkt wel uren in de ronde ( en binnen soms ook ). Hééél omgezond trouwens , en niet alleen omwille van het heel fijn stof binnen en buiten.

2takt stinkt ook :lol:
              en de rest kan de pot op, ik denk aan mijne portemonnee
              genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:
                Citeer
                voorn 29 dec 2024, 10:36 Antwerpen 5.848 berichten
                Dat is nog slechter dan een auto op fosiele brandstof
                Als alleen uw geldbeugel telt gooi dat elektrisch autotje ook op het stort benzine is momenteel goedkoper
                  Citeer
                  Charlie Maru 29 dec 2024, 21:33 3.766 berichten
                  Na de "Eagle S" die daar een elektriciteitskabel zou hebben overgetrokken is er momenteel al een andere tanker uit de schaduwvloot die daar rare bokkesprongen aan het maken is....... :roll:

Afbeelding
                  Afbeelding
                  Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
                    Citeer
                    boeffer 29 dec 2024, 23:53 In mijn zetel 3.794 berichten
                    Dat is toch (werk) van de Finnen, die hadden al een tanker aangeslagen omdat ze met hun anker een datakabel stuk hadden gemaakt.
                      Citeer
                      Fred1950 30 dec 2024, 13:16 14.340 berichten
                      Kurakhove is gevallen , maar voor de rest weinig beweging aan het front , en al zeker niet in de Kursk regio ... Al bij mekaar een slap gedoe , en vormen de Russen op die manier een bedreiging voor het "Westen" ? Laat jullie niets wijsmaken , "onze" militaire elite wil ons geld .... :evil:

Untitled489.png
                      Untitled489.png (174.81 KiB) 786 keer bekeken
                        Citeer
                        Wil. 30 dec 2024, 13:40 24.095 berichten
                        vormen de Russen op die manier een bedreiging voor het "Westen" ? Laat jullie niets wijsmaken , "onze" militaire elite wil ons geld ...
                        Onze vrijheid is dat geld dubbel en dik waard.
                        Luister naar, maar doorzie de vatnikpraat.
                        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                          Citeer
                          Charlie Maru 30 dec 2024, 13:53 3.766 berichten
                          Fred1950 schreef: ↑
                          30 dec 2024, 13:16
                          .......en vormen de Russen op die manier een bedreiging voor het "Westen" ? Laat jullie niets wijsmaken , "onze" militaire elite wil ons geld .... :evil:
                          't is maar hoe je het bekijkt natuurlijk......
                          Aan het Oekrainse front vormen ze misschien geen al te grote bedreiging voor het Westen,
                          Maar wat er daar in de Finse Golf momenteel gaande is kan men zich toch serieuze vragen stellen.
                          Eerst de "Yi Peng" 3 die een internet/data kabel over trekt
                          Daarna de "Eagle S" die niet lang daarna een stroomkabel over trekt.
                          Beide gevallen zijn vrijwel voor 95% zeker. :wink:

En nu is er de "Line" die daar al sinds 2 dagen en nog steeds rare bokkesprongen aan het maken is.....
                          Je mag er van denken wat je wilt.

edit: Daarnaast is er nog ene "Life" die van die rare bokkesprongen aan het uithalen is.....en dat op een 5-tal Km van elkaar.... :roll:
                          Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
                            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.