Maar de lucht zal wel minder CO2 bevatten

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zonder Co2 groeit er niets meer........
Wat is de invloed van CO2 op het klimaat? CO2 is noodzakelijk voor het leven op de aarde. Zo hebben bomen en planten CO2 nodig om te kunnen groeien. Mensen en dieren hebben op hun beurt de bomen en planten weer nodig voor onder andere voedsel en zuurstof.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Maar de plaatsen die groener worden zijn al flink kleiner geworden door de wereldwijde houtwinning. Vroeger in de Middeleeuwen , toen er nog geen fossiele vervuiling was , stond gans Vlaanderen vol bomen ....
Oh, ja? Heb je feiten die dat bevestigen? Of heb je weer "een gevoel"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Och God toch , een paar overgebleven plekjes. De oppervlakte van dergelijk groen was rond 1800 misschien zelfs dubbel zo groot .... Of denk je echt dat wat je toont rond 1850 er geel uitzag ? Jong toch ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat vroeger groen was kan niet groener worden. De satelliet kan alleen maar de dichtheid van dat "groen" meten , en wat die in jouw figuur toont is al eeuwen lang bebost gebied. Je maakt jezelf nogal wat wijs , man.
Fredje toch ... (zucht).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door Fred1950 op 08 feb 2025, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.