Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Juist ! ... en dat wist allesbeterweter Wil-punt ons niet te vertellen ....frits1955 schreef: ↑24 feb 2025, 15:22Het zal ondertussen toch wel geweten zijn dat de USSR kernraketten verscheepten naar Cuba omdat de VS voordien al kernraketten geplaatst had in Italie en vooral Turkije - allemaal gericht op de USSR. In het geval van Turkije was dat dus aan de grens met de Sovjet-Unie. Met een dreigende escalatie heeft Kennedy toen zijn staart ingetrokken en in alle mediastilte( geen gezichtsverlies he...) de Turkse raketten laten verwijderen . Vervolgens trok Chroestjev ook de Russische raketten uit Cuba terug.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
85% van de verliezen die toegebracht worden aan de Russen, zijn het gevolg van drones die UA afstuurt op de bezetters en op de infrastructuur.
Dat percentage zal nog toenemen want UA streeft ernaar om dit jaar 200.000 drones te fabriceren. Het zijn relatief goedkope zaken die grote schade kunnen aanrichten. De EU kan hier zeer goed financiële hulp bieden.
Ook de langeafstanddrones worden nu in groten getale aangemaakt. 'To Russia, without love'
Ook tijdens dit voorbije weekend werden weer raffinaderijen aangevallen. De Russen melden dat het 'brokstukken' zijn die brand stichten in de raffinaderijen.
Dat percentage zal nog toenemen want UA streeft ernaar om dit jaar 200.000 drones te fabriceren. Het zijn relatief goedkope zaken die grote schade kunnen aanrichten. De EU kan hier zeer goed financiële hulp bieden.
Ook de langeafstanddrones worden nu in groten getale aangemaakt. 'To Russia, without love'
Ook tijdens dit voorbije weekend werden weer raffinaderijen aangevallen. De Russen melden dat het 'brokstukken' zijn die brand stichten in de raffinaderijen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zelensky heeft ooit beweerd om de grootste wapenfabrikant ter wereld te willen worden , en DAT allemaal met ONS West-Europees geld.Wil. schreef: ↑24 feb 2025, 16:35....
Ook de langeafstanddrones worden nu in groten getale aangemaakt. 'To Russia, without love'![]()
....
Die drones vliegen laag en traag. Met wat ouderwets afweergeschut uit WOII haal je ze heel gemakkelijk uit de lucht , maar ge moet ze wel "zien vliegen".
-
UA heeft vorig jaar meer artilleriestuks gefabriceerd dan de hele NATO.
Gelukkig dat zij de bommen en raketten opvangen in plaats van wij. Wij betalen hen om onze vrijheid te behouden, Fred. Zij nemen de doden, de verminkten en zwaargewonden voor hun rekening. Respect!
Herinner je je dit plaatje niet meer?
Zelfs die trage drones kunnen de Russen niet tegenhouden. Hun raffinaderijen moeten eraan geloven.
Gelukkig dat zij de bommen en raketten opvangen in plaats van wij. Wij betalen hen om onze vrijheid te behouden, Fred. Zij nemen de doden, de verminkten en zwaargewonden voor hun rekening. Respect!
Herinner je je dit plaatje niet meer?
Zelfs die trage drones kunnen de Russen niet tegenhouden. Hun raffinaderijen moeten eraan geloven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zoveel miljarden en hoog volk in dat Kiev. Wat hebt ge aan dat geld als ge dood zijt, ja maar.....
Laat Trump doen en laat het stoppen. Contracten kunnen steeds herzien worden en raketten zouden wel eens uit koers kunnen geraken.
Laat Trump doen en laat het stoppen. Contracten kunnen steeds herzien worden en raketten zouden wel eens uit koers kunnen geraken.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Er gebeurt heel weinig aan het front, behalve sneuvelende Russen. Drie jaar geleden dachten de Russen weer thuis te zijn in de eerste week van maart. Heel veel Russen zijn inderdaad terug thuis; horizontaal tussen 6 planken. Intussen hebben de Oekraïners een stuk van Rusland veroverd. Poetin had o zo graag gehad dat het gebied weer Russisch zou zijn tegen 24/2 maar dat is niet gelukt. Die Noord-Koreanen zijn ook het grootste deel van hun manschappen kwijt en dus zullen Pjotr en Ivan de klus zelf moeten klaren.
Nu is de volgende streefdatum 9 mei, wanneer Trump naast Poetin op het Rode Plein de troepen komt schouwen. Wat er nog van over is, althans, want heel veel rollend materieel hebben ze niet meer.
Rusland, waar de methoden van de oktoberrevolutie nog altijd gangbaar zijn.
Nu is de volgende streefdatum 9 mei, wanneer Trump naast Poetin op het Rode Plein de troepen komt schouwen. Wat er nog van over is, althans, want heel veel rollend materieel hebben ze niet meer.
Rusland, waar de methoden van de oktoberrevolutie nog altijd gangbaar zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.