Goede morgen seizoentjes,
Het huishouden kon blijven liggen gisteren. Wilde gaan wandelen. Moesten toch naar de beenhouwer en dus een route uitgestippeld waar hij in voor kwam. Moeder, waar we vandaag naartoe gaan heeft cash nodig en dus ook eens gaan kijken naar ons befaamd geldmachien. Het zijn maar de basis. Je kan geen kleine coupures krijgen en je kan geen cash gaan storten. Het machien werkte en dus aangezien ons moeder sukkelt met haar bankkaart wil ze nu cash. ( Ze wil het niet toegeven maar ze ziet de toetsen van 't betaalapparaat niet meer.)
Onze eerste stop was bij de electrozaak waar ze ook spullen hebben. Peper en zoutvat ( manueel) stonden op mijn lijst. Waren bijna allemaal van Peugot! Die maakten toch auto's? Blijkbaar ook electische zout & pepervaten.

Setje gevonden. Doorzichtig.Het volgende: 'n pannekoekenpan. En wie kwam tot de redding? Jeroen Smeus. Prijzige pan hoor! Dan nog info gevraagd over droogkasten omdat de onze op de sukkel is.
Volgende stop dat cashpoint. Is op straat! Niet ideaal vind ventje en ik ook niet. Van het cashoint naar de beenhouwer. heb nu eindelijk kennis gemaakt met Kristof. En omgekeerd. Sympathieke jongen. 't een en 't ander van vleeswaren gekocht en eens rondgekeken wat die allemaal verkoopt.Op het hoekje waar ooit de bakkerij was, zijn ze de gevel aan 't witten. Wat voor nut heeft da, hoorde ventje een van die mannen zeggen: die gevel zit vol kraken en scheuren. En een hoogtewerker? Niet nodig. Die mannen staan op een richel.

en werken met ladders. Hoogtewerker duur + vergunning. Ventje moest alles thuis afzetten en we zijn dan naar de bloemenzaak/decoratiezaak gegaan voor een vaas tulpen voor moeder. Rekening houdend met ventjes ogen gaan we daar rond pasen niet kunnen gaan want dan zitten we ook met ons dak.De vaas is gemaakt van rechtopstaande vissen. En als 't niet wel is, doe ik ze terug mee! Ook zelf een boeket met paars gekocht en nog 't een en 't ander voor het interieur. Zo'n spiraalgloeilamp vonden we beiden mooi en praktisch. Is wel warm wit.Maar 't is iets speciaal en gaat hopelijk langer mee dan deze van HN die voor binnen en buiten is. Staat ook chiquer. Opgeladen via usb. In gebruik genomen voor het voetbal.
Heb dus een aangename middag gehad en een beetje kleur in 't interieur gebracht.Kleur: 'n lilla kaars en fleur: dat paars boeket. Ventje heeft wel een plank moeten verwijderen op onze etagere of in 't schoon nederlands: kolomkast. Vandaag dus naar moeder en gaan naar de Ldl voor boodschappen die we enkel daar kunnen krijgen. Tijdens (t voetbal met de sims gespeeld. Er is een retro editie uitgebracht maar om dat aan te schaffen moeten wel enkele stappen genomen worden want hier is er geen klarna. En Paypall? Daar moet ik mijn account nog aan verbinden.Had mijn kaart niet bij dus gestopt en mss vandaag verder. Ventje moet nog de filters van de mulch terug betalen als ook die gloeilamp. In de bloemenzaak/decor verkochten ze die oorstekers van buurmeisje V. Redelijk prijzig. Niet alleen omdat het handgemaakt is maar ook de kaartjes waar dat op hangt met haar logo.

Geen clips, alleen op afspraak! Ja, dag Jan. Koop dan nog liever bij een on line winkel die clip on oorbellen verkoopt en die niet zo duur is. Koop voor zoveel en geen verzendkosten. Deze heeft een fysieke winkel in hartje Brussel. Geen haar op ventjes hoofd die denkt dat hij zo ver gaat rijden voor 'n paar oorbellen clip on.
Buurman en buurvrouw gaan een weekendje weg met hondjes en ik wacht nog altijd op die sticker.

Als ik dat weet hou ik een extra oogje in het zeil.Gisteren zelfgemaakte spaghetti gegeten en 't was een redelijk grote portie zei ventje die ze gemaakt heeft.
Zo, ik ga de folder verder doornemen en dan boerderijen.
Fijne dag seizoentjes.