Ik ga akkoord wat dat beperkt verstand van jou betreft; als je 't zelf zegt ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ik ga akkoord wat dat beperkt verstand van jou betreft; als je 't zelf zegt ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En waarom Zelensky niet te vertrouwen is heb ik hierboven er aan toegevoegd.
Zo zien andere bronnen (OSCE en UNO) het:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Voor een acteur van B-films,kan die meneer toch wel goed voorlezen. Hij deed dat wellicht na toestemming van zijn first lady om dat beleid te verdedigen. Die first lady had dan wel eerst haar astroloog geraadpleegd.Wil. schreef: ↑12 mar 2025, 09:28Iemand die intuïtief aanvoelde wat in de macro-economie fout of juist was.
Laatst gewijzigd door socrates op 13 mar 2025, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Een tamelijk ondemocratische, of zelfs laag-bij-de-grondse reactie, Socrates. Sinds wanneer is iemands beroep een reden om al dan niet op te kunnen klimmen tot het hoogste ambt in de VS?socrates schreef: ↑12 mar 2025, 21:10Voor een acteur van B-films,kan die meneer toch wel goed voorlezen.Wil. schreef: ↑12 mar 2025, 09:28Iemand die intuïtief aanvoelde wat in de macro-economie fout of juist was.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.