Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Toch wel , omdat het "Westen" dubbel zo hard zal terug slaan en gans Rusland zal vernietigen. Bommen op het Westen gooien is zo goed als zelfmoord voor de Russen. Capito ?
...
Welk belang zou die daar bij hebben ? Die zal beslist opgepakt worden en voor dergelijke aanslag zelfs ter dood veroordeeld worden. Als eens nagegaan hoeveel aanslagen onopgehelderd bleven ? Bijna geen meer de dag van vandaag.Al eens bedacht dat degene die de bom geplaatst heeft, er belang bij heeft om te filmen wat er vervolgens gebeurt? Neen, hé?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Fred, je bent zoals zo vaak ook hier weer de onnozele Flurk aan het uithangen. Een kamikaze aanval betekent dat iemand (een soldaat) een aanval lanceert waarbij hij op voorhand gegarandeerd zeker is dat hij zal sterven bij de uitvoering ervan.
Of er dan achteraf een reactie komt die erger is of niet, dat speelt geen rol meer. Nul, niks, nada.
"Jamaar, voor mij is dat hetzelfde" → dat is het kinderlijk gesnotter waarmee hier geen mens rekening houdt.
[/quote]...Welk belang zou die daar bij hebben ? Die zal beslist opgepakt worden en voor dergelijke aanslag zelfs ter dood veroordeeld worden. Als eens nagegaan hoeveel aanslagen onopgehelderd bleven ? Bijna geen meer de dag van vandaag.Al eens bedacht dat degene die de bom geplaatst heeft, er belang bij heeft om te filmen wat er vervolgens gebeurt? Neen, hé?
Vanzelfsprekend wil de dader het bewijs laten zien aan zijn medestanders.
Nog niet zo lang geleden werd een generaal uitgeschakeld toen hij uit zijn appartement kwam. De zaak is gefilmd en die generaal is dood. Nooit iemand voor opgepakt: het waren de Oekraïners, vanzelfsprekend.
Ook hier zit je je vatnikwensen voor waarheid te nemen ('die zal beslist opgepakt worden')
Ik heb dat filmpje toen hier gepost

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ach kom man , je denkt veel te concreet , te letterlijk .... Hoe ga je het dan noemen als Rusland atoombommen werpt , en heel goed wetende dat het hierdoor zelf ten onder gaat gaan. Is dat "toevallig" dan geen zelfmoordoorlogsvoering ? Extrapoleer wat die ene Japanse kamikaze piloot deed met wat een gans land als Rusland zou kunnen doen , en je bent er. Waarom verdedigt ge u toch steeds met idiote argumenten om toch maar gelijk te halen.Wil. schreef: ↑11 apr 2025, 12:27Fred, je bent zoals zo vaak ook hier weer de onnozele Flurk aan het uithangen. Een kamikaze aanval betekent dat iemand (een soldaat) een aanval lanceert waarbij hij op voorhand gegarandeerd zeker is dat hij zal sterven bij de uitvoering ervan.
Of er dan achteraf een reactie komt die erger is of niet, dat speelt geen rol meer. Nul, niks, nada.
"Jamaar, voor mij is dat hetzelfde" → dat is het kinderlijk gesnotter waarmee hier geen mens rekening houdt.
.....
-
De kleuterredenering wordt nog doorgetrokken. Net zoals je bij die bladblazer jezelf te kijk hebt gezet als iemand die geen notie heeft van basisfysica, zo doe je dat nu ook weer met een zaak die vasthangt aan algemeen aanvaarde woordbetekenissen.
't Is zielig, joh, echt zielig. Maar ik schrijf het wel bij in het lijstje met jouw 'diepe inzichten'
't Is zielig, joh, echt zielig. Maar ik schrijf het wel bij in het lijstje met jouw 'diepe inzichten'

De enige zielige die geen inzichten heeft noch verbanden kan leggen of paralellen ziet ben jij wel. Scheld maar verder als een verdrinkend duiveltje in je wijwatervat.Wil. schreef: ↑11 apr 2025, 13:50De kleuterredenering wordt nog doorgetrokken. Net zoals je bij die bladblazer jezelf te kijk hebt gezet als iemand die geen notie heeft van basisfysica, zo doe je dat nu ook weer met een zaak die vasthangt aan algemeen aanvaarde woordbetekenissen.
't Is zielig, joh, echt zielig. Maar ik schrijf het wel bij in het lijstje met jouw 'diepe inzichten'![]()
-
De Russische olie werd gisteren verhandeld aan $50.35 per vat. Dat is een dieptepunt van meer dan 2 jaar. Onder $50 zou Rusland beginnen verlies lijden per verkochte barrel.
Het gaat de goede kant uit. Ik vermoed dat Poetin zit na te denken: aanvaard ik een staakt - het - vuren of probeer ik op enkel maanden tijd de oorlog in mijn voordeel te beslechten?
Het gaat de goede kant uit. Ik vermoed dat Poetin zit na te denken: aanvaard ik een staakt - het - vuren of probeer ik op enkel maanden tijd de oorlog in mijn voordeel te beslechten?

Poetin heeft zich weer van zijn ware kant laten zien: op klaarlichte dag bombardeert hij een druk plein in Sumi, een stad die niet aan het front ligt. De bedoeling is overduidelijk: dood en vermink zoveel mogelijk eenvoudige burgers zodat de terreur hen goed wordt ingeprent. Meer dan 30 doden en veel gewonden. Sommigen zullen levenslang getekend zijn door deze ongeprovoceerde aanval.
Poetin is een oorlogsmisdadiger.
Rusland is een terroristenstaat.
Poetin is een oorlogsmisdadiger.
Rusland is een terroristenstaat.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Volgens mij zaten daar plaatselijke (on)mensen die melding gaven van momenteel veel volk hier. Dat signaal zou men toch kunnen volgen of gaat dat niet voor een satelliettelefoon?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Dergelijke aanvallen worden al een tijdje voordien gepland , niet zomaar "schiet nu maar". Het stadje ligt in de buurt van Kursk ( 20 km ervandaan ). Hadden de Oekraïners de Russische grens niet overschreden was Sumy voor de Russen een onbekend stadje.
Waarom zouden de Russen trouwens twee dure raketten afschieten om puur wat bevolking te treffen ? Die bevolking heeft geen enkel strategische waarde. Wat wel kan is dat het gebombardeerde appartementsblok een hoofdkwartier was , en dan is het een militair doel ...
Wat we te zien en aan speeches van de Oekraïners te horen krijgen is Calimero oorlogspropaganda om ons week te krijgen. De doden zullen uiteraard "onschuldige burgers" zijn , dat het militairen waren gaat men ons niet wijsmaken.
En dat er steeds een tweede raket volgt is een bekende methode van de Russen. Dat hadden de Oekraïners al lang moeten weten ...
----------------------------------------
Stupiede Russen ...
De opmars van de Russen is al teniet gedaan ...
Een paar dagen geleden: En vandaag ....
'k Zal me daar eens mee moeten gaan bemoeien om de Russen wat strategie aan te leren ....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 14 apr 2025, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.