Besparen en nog eens besparen .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Klopt, ET, maar ook uitgesteld loon kan onder het hakmes komen en dan moet je voor jezelf eens durven evalueren of je uitgesteld magistratenloon volledig moet behouden worden terwijl postbodes wél moeten inleveren van hun karig pensioen dat óók uitgesteld loon is.
Een magistraat op rust krijgt gemiddeld zo'n 8.000 euro bruto, las ik op het internet. Ik betwijfel of dat klopt. Chatgpt houdt het op maximum €7.813 bruto.
Door de hervorming zouden ze €500 minder krijgen, schrijft de Standaard.
Die magistraten leven niet in deze wereld, maar ze menen wel dat ze óns erop moeten wijzen hoe wij moeten leven in deze wereld.
Een magistraat op rust krijgt gemiddeld zo'n 8.000 euro bruto, las ik op het internet. Ik betwijfel of dat klopt. Chatgpt houdt het op maximum €7.813 bruto.
Door de hervorming zouden ze €500 minder krijgen, schrijft de Standaard.
Die magistraten leven niet in deze wereld, maar ze menen wel dat ze óns erop moeten wijzen hoe wij moeten leven in deze wereld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
toch raar dat de ministers niets over hun parlementair pensioen zeggen,sommige eten van 2 walletjes, zeker als ze ook nog in het Europees parlement gezeteld hebben,men noemt dat een graai pensioen.
https://www.hln.be/nieuws/tot-13-700-eu ... ~afc9d03e/
https://www.hln.be/nieuws/tot-13-700-eu ... ~afc9d03e/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Verhofstadt heeft nog andere dommigheden uitgestoken nietwaar .... Beslissingen werden genomen tussen pot en pint , zelfs in "'t Pompierke". Dat was een danscafé langs de N43 tussen Gent en Deinze waar veel ouder publiek kwam , en "goed gelegen" tussen tal van hoerekotjes. Of Verhofstadt na "de vergadering" ook zo'n kotje heeft bezocht is me niet bekend.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Jawel , de konijnentand. Die zit nu ergens weg te kwijnen in een Europese instelling (
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De laatste jaren nog iets op het internet gelezen, ET?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.