Fred1950 schreef: ↑24 mei 2025, 11:07
@Wil.
Jouw link tussen Azov en 1917 baseert zich op fantasie en drogredenering.
Soms vraag ik me af waarom ik met een onwetende kleuter blijf discussiëren. Maar wellicht is het nuttig voor anderen die hier meelezen.
Ik maak even een analoge redenering. Jij zult natuurlijk weer bovenkomen met de dwaze reactie dat het ene niets met het andere te maken heeft. Maar je snapt niet wat een gelijkaardig voorbeeld duidelijk maakt.
Vraag: wat heeft het vredesverdrag van Versailles te maken met het uitbreken van de 2e WO? Het ene heeft geleid tot het andere. Denk daar maar eens over na.
De geschiedenis en de relatie van de Oekraïners met de Russen heeft geleid tot hun afkeer voor Rusland vandaag. Alle groepen die nu tegen Poetin vechten, kennen die gemeenschappelijke geschiedenis.
Dat Oekraïners "folterkamers" ontdekken behoort tot hun anti-Rusland propaganda om het Westen tegen de Russen op te zetten , gewoon efkens tonen hoe duivels die Russen wel zijn en hoe heilig zijzelf zijn. Het zijn alleszins leugens.
Vatnikredenering. Je kunt helemaal niet bewijzen dat het leugens zijn, terwijl er wél getuigenissen zijn van degenen die de folterkamers overleefd hebben. De documentatie daaromtrent is mede beslissend waarom de daders en de leiding (Poetin) voor het Int. Gerechtshof moeten worden gebracht.
Blijven ontkennen, Fred, ook al slaat men je met bewijzen om je oren. Niets van aantrekken; niet naar kijken en beweren dat het leugens zijn. Dat zijn waarschijnlijk de instructies die vatniks krijgen wanneer ze te veel tegenstand ondervinden?