Mensen met een normaal EQ bruuskeren niet.

Lees eens wat hieronder staat ↓↓

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Mensen met een normaal EQ bruuskeren niet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het is een kwestie van iets te kunnen aanvaarden of niet. In schrijfsels kan je veel kwijt zonder zelf echte schade op te lopen. Een andere mogelijkheid is alle vernederingen en pesterijen negeren, In het echte leven zorg je er voor dat je de persoon in kwestie niet meer hoeft tegen te komen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Verkeerd topic, Voorn. De discussie daarover vond plaats in 'Klimaat' . Toen de temperatuur echter te heet werd voor Fred, heeft hij - hoewel gebuisd voor de taal van Shakespeare - vanop zijn magisterzetel gesteld: "I like those ones" IS correct engels , einde verhaal , punt.voorn schreef: ↑07 aug 2025, 10:22Hier juiste uitleg
https://www.google.com/search?q=those+o ... e&ie=UTF-8

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En nu maar pas is zijn die dorpen ( stadjes ) "bijna" volldedig in handen van de Russen. Een zomeroffensief ? neen , een schildpaddenoffensiefFred1950 schreef: ↑25 okt 2024, 13:32
Toretsk is al voor helft in handen van de Russen. Petrivka dat er vlak naast ligt gaat er binnenkort ook aan.
In het zuiden zijn Selidove , Hyrnik , Kurakhivka quasi omsingeld. Als ze de frontlijn kunnen recht trekken wordt het een makkie om Pokrovsk binnen te halen.
Zeg dat het niet waar is en dat de Russische militaire strategen - plus de president voor het leven uiteraard ook - al jouw merites en strategische hoogstandjes onder de mat vegen om de eindoverwinning in de wacht te slepen. Wat een roekeloze ezels zijn dat toch, defenestratie zal hun deel zijn!
Tja , die nemen een voorbeeld aan de Brusselse regeringsvorming , of zou het aan de vodka liggen.MichelN schreef: ↑08 aug 2025, 14:45Zeg dat het niet waar is en dat de Russische militaire strategen - plus de president voor het leven uiteraard ook - al jouw merites en strategische hoogstandjes onder de mat vegen om de eindoverwinning in de wacht te slepen. Wat een roekeloze ezels zijn dat toch, defenestratie zal hun deel zijn!
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.