Wil. schreef: ↑27 sep 2025, 15:44
..... Ze zijn gestuurd door Rusland om .....
Fred schreef: 27 sep 2025, 17:29
Hebt ge daar een bewijs van ?

Wat lees ik “Wanneer ik tussen luchtalarmen door naar mijn kamer ging,
zag ik hoe drones uit de lucht werden geschoten: Barend Leyts (54) was in Kiev tijdens Russische aanval”
(
Bron: HLN - 28 september 2025, 18:57)
- Dus voor het Westen zijn het Russische drones maar ze zijn niet in de mogelijkheid deze neer te halen

???
- In het conflictgebied worden Oekraïnse drones uit de lucht gehaald door Russische drones en vice versa.
Dus:
- Ofwel zijn die drones er gewoon niet
- Ofwel bereidden ze een false flag voor omdat ze van geen hout nog pijlen weten te maken gezien de toestand in het conflictgebied en de NAVO per se in het bad willen trekken in dit conlict
- Ofwel weten ze verdomd goed vanwaar ze komen maar doen er niets tegen omdat:
de Europese bevolking in de angstmodus moet gehouden worden (je weet wel
"De Russen komen") gezien de mensen meer en meer beginnen te prosteren tegen de uitgaven van de vele miljarden die naar het bodemloze vat Oekraïne vloeien en zij meer en meer moeten inleveren om dit alles te bekostigen. Europa dat de wapens voor Oekraine ook moet kopen in de VS en wegschenken aan Oekraïne, te betalen door de Europese bevolking

?
enz, enz.....
En als dit allemaal niet helpt dan zal Zelensky nog wel ergens een Russische drone in zijn magazijn hebben liggen die ze dan bij een of ander vliegveld kunnen leggen om aan te tonen dat het van Rusland komt.
Altijd kritisch blijven en niet meegaan in de propaganda van eender welke zijde.