....
Het is Poetin zelf die zijn land ten gronde richt. Als hij gewoon naar huis gaat met zijn troepen en akkoord gaat om de schade te betalen, dan stopt die oorlog vandaag nog. Wat houdt hem tegen?
De bevolking in Luhank , Donetsk en al zeker de Krim willen niet meer naar Kiev luisteren. Als Poetin er weg trekt volgt sowieso terug een burgeroorlog binnen Oekraïne.
Aan een kamikaze oorlog heeft uiteraard niemand iets , het is iets zoals "If you want us dead , you will die with us" .
Hier een mooie weergave van wat de Russische beer meende te kunnen in de wacht slepen en hoe hij door zijn Oekraiens 'slachtoffer' en zijn helper in grote problemen wordt gebracht.
Love it!
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Poetin laat nu al varkensboerderijen bombarderen.
10 Iraans Shahed drones werden gebruikt om duizenden varkens de dood in te jagen. Deze varkens waren nog maar enkele maanden in opleiding om Russen op te sporen in het open veld en nu zijn ze weggemaaid.
image.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
We horen de laatste tijd veel insinuaties die telkens hetzelfde doel nastreven. De oorlogsindustrie voeden die niet toevallig door middel van aandelen een belangrijke inkomstenbron is van de rijksten op onze aardkloot. Vrede is dus geen optie meer, enkel de illusie nastreven met massa injecties uit de staatskassen in het Westen is toegestaan
Merkel dropt politieke bom: “Verzet van Polen en Baltische staten leidde tot Russische invasie van Oekraïne”
Een interview, enkele markante uitspraken en een politieke schokgolf rolt door Oost-Europa. Voormalig Duits bondskanselier Angela Merkel legt in een opmerkelijke analyse de verantwoordelijkheid voor de Russische invasie van Oekraïne deels bij Polen en de Baltische staten. De reactie uit die landen is er een van grote woede, met beschuldigingen van “schaamteloze geschiedvervalsing” en het volgen van het “Kremlin-draaiboek”.