tokkio schreef: ↑02 dec 2025, 17:49
@ Wil,
u bent een krak om alles in het belachelijke te trekken, een serieuze discussie staat niet in uw woordenboek
Bedankt voor de lovende woorden.
Maar nu to the point: jij schrijft hierboven dat F. VdB het geld heeft in brand gestoken. Dat is niet waar; althans er is niemand die dat ooit heeft kunnen bewijzen. Maar het klopt wel dat hij de uitspraak heeft gedaan
'Steek het in brand', wat bij heel veel mensen verbijstering teweegbracht.
Jij worstelt met een probleem: je hoort ergens een gerucht en je gaat er onmiddellijk op in. Zelfs als er geen schijn van waarheid in zit. Ik heb je daarop al meermaals gepakt en ja, dan sta je daar mooi te blinken, hé.
Wat me opvalt, is dat er in al die gevallen steeds een vermoeden is van jaloezie, of sterker nog: van afgunst. Je stelt in jezelf een gebrek vast: je hebt niet diezelfde status bereikt of dat bezit, of die kansen gehad. Daardoor ga je graag mee in het denkpatroon om de
vermoede corruptie bij de andere voor waar aan te nemen.
Een typisch voorbeeld bovenaan blz. 37 van dit draadje:
tokkio wist ons te melden:
Waar ik dacht dat Zelensky een president is waar ik nog enig respect ,en wat kompasje mee had ,was een slag in het water, eens men op iemand "president" op plakt ,veranderen ze in de zelfde klootzak als zijn voorgangers, en stelen ze zo veel mogelijk geld dat ten goede moest komen aan de bevolking , en het land waar ze overheersen.
Ze versluizen dat gepikt geld zo snel mogelijk naar offshorebedrijven, schaamte kennen ze niet ,ze liegen en bedriegen, en zelfs een oorlog waar de bevolking onder lijd, kan hun niets schelen, nu zit zelfs zelensky te janken,en probeert hij zelfs Europa er bij te betrekken, en de omliggende landen laten overspoelen door vluchtelingen.
Hij moet gewoon capituleren, en dan maar het land aan de russen overlaten, als de bevolking dan toch bestolen worden door hun eigen president, zal het niet erger worden door een rus die de macht heeft ,maar de bevolking zal terug is "vrede" kunnen leven
Wanneer ik dan doorduw en
blijf vragen stellen, dan trekt de mist op : er zit geen waarheid in dat verhaal. Veel links worden er wel geplaatst, maar inhoud is er niet.