Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het is de boemerang die ze naar UA hebben gegooid; die komt heel onverwacht terug en ontploft dan in de eigen auto
Boontje komt om zijn loontje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En wat is nu het probleem? Iedereen schuift een plaatsje op en de plaatsvervangers van deze generaals nemen deze hun plaats in. En als deze dan weer worden uitgeschakeld worden ze weer opgevolgd door hun respectievelijke plaatsvervanger, zo draait het molentje gewoon verder.door Fred1950 » 11 minuten geleden
Kan ook niet anders dan met terroristen genre IS en Al Quada ...
Het is niet zoals in de politiek dat een politieker beslagen is elke ministerpost waarin hij benoemd wordt. (Vandaag minister van onderwijs, morgen minister van financiën of eender welk ander departement)
-
Dicksy schreef: ↑Gisteren, 17:43En wat is nu het probleem? Iedereen schuift een plaatsje op en de plaatsvervangers van deze generaals nemen deze hun plaats in. En als deze dan weer worden uitgeschakeld worden ze weer opgevolgd door hun respectievelijke plaatsvervanger, zo draait het molentje gewoon verder.door Fred1950 » 11 minuten geleden
Kan ook niet anders dan met terroristen genre IS en Al Quada ...
Het is niet zoals in de politiek dat een politieker beslagen is elke ministerpost waarin hij benoemd wordt. (Vandaag minister van onderwijs, morgen minister van financiën of eender welk ander departement)
Voor UA is er geen probleem. Ze hebben bewezen dat ze zelfs in Moskou kunnen toeslaan. Dat brengt de lijst van gedode / vermoorde generaals op 13. Voor Poetin is dat eens te meer een vernedering na al het onheil dat hem de afgelopen 2 weken is overkomen.
De Russen verliezen met Fanil Sarvarov een generaal die al 10 jaar de opleiding van de soldaten stuurde. Een vervanger zal zich eerst moeten inwerken in de methodes die daarbij gebruikt worden. Dat is dus geen bonus voor de Russen.
Deze Fanil Sarvarov heeft de moorden op veel burgers op zijn geweten. Het werd tijd dat hij op non-actief werd gesteld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Die respectievelijke plaatsvervangers zijn in principe geen onbekende voor die rol. Zij zullen veel geleerd hebben in hun tijd als adjunct/plaatsvervanger en zij zullen de taken van die generaals goed kunnen overnemen, zelfs zonder een lange inwerkperiode. Het zou dan ook logisch zijn dat zij snel de leiding (tijdelijk of voor altijd?) kunnen overnemen zonder veel gedoe, zeker als zij al eerder verantwoordelijk waren voor veel van de taken die deze generaals uitoefenden. Tenzij Poetin een andere generaal/leidinggevende wil benoemen.door boeffer » Vandaag, 17:57
Een octopus heeft 8 armen, zo'n nieuwe generaal zal ook eerst moeten leren om ze allen te gebruiken.
Dus ja, de enige die eigenlijk veel te leren zal hebben zal die nieuwe generaal zijn die Poetin zou kunnen benoemen en deze plaatsvervanger dan terug verhuisd naar zijn postje als adjunct/plaatsvervanger waar hij veel nuttiger kan zijn. Poetin heeft zijn generaals maar van het schap te plukken, een goede adjunct al minder.
-
♫ ... and another one bites the dust ♪
Russische media melden dat kolonel-generaal Joeri Sadovenko, een voormalig ondergeschikte van ex-minister van Defensie Shoigu, in Moskou is overleden.
Zijn entourage meldde dat hij op 25 december is overleden "aan een hartaandoening". Hij was 56 jaar oud.
Plots hevig geschrokken van een drone die insloeg in de buurt, zeker?
En hij was pertang in goede gezondheid ...
Russische media melden dat kolonel-generaal Joeri Sadovenko, een voormalig ondergeschikte van ex-minister van Defensie Shoigu, in Moskou is overleden.
Zijn entourage meldde dat hij op 25 december is overleden "aan een hartaandoening". Hij was 56 jaar oud.
Plots hevig geschrokken van een drone die insloeg in de buurt, zeker?
En hij was pertang in goede gezondheid ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.