Goedemorgen Seizoentjes,
Het is ijzig koud buiten voelde ik, ( nog in dikke pyjama gehuld), toen ik Matice zijn hoody had aangedaan en hem in de tuin liet. Hij vond het precies ook want hij was relatief vlug terug binnen. Heb hem even zijn jas laten aanhouden want als manlief opstaat, moet hij gegarandeerd terug naar buiten.
Anjelier, blij te lezen dat het beter gaat met Spaanse Woef. Is ook niet niks natuurlijk, zo maar even 4 tanden moeten laten trekken, arme Woef. Gelukkig heeft hij een super baasje en een super vrouwke.
Manlief die normaal in een losse boxershort met aangepast shirt slaapt, heb ik deze nacht horen opstaan. Ik hoorde dat hij naar de dressing ging en daarna naar de badkamer. Blijkbaar had hij het koud, want zijn gewone slaaptenue was vervangen door een dikkere pyjama. Hij is onmiddellijk terug in slaap gevallen, bij mij heeft het nog een tijdje geduurd eerdat ik terug in slaap viel.
Vandaag dan ook de kerstboom en de rest van de versiering afbreken. Wij zijn niet de laatsten, want de mensen in de wijk, die een echte staan hebben, laten hem nog een dagje staan, want de kerstboomafhaling door de gemeente is pas overmorgen.
Zal blij zijn als alles terug in de juiste boxen zit. Dan alles grondig stofzuigen en steamen. Echt dweilen doe ik dan morgen wel. Had vrijdag ook geen stof afgedaan

, want wou dat vandaag doen omdat ook de versiering van de kasten af moet. En dan kan ik dat beter vandaag doen en alle gewone prullaria terugzetten.
Die zitten in bubbelplastic ingepakt in een andere doos.
Zo, ik ga badje nemen en meteen boven al alles doen.
Beterschap aan zij die het nodig hebben en een dikke knuffel voor iedereen. Liefs.