TRUMP wordt een goede president
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Spinnst du oder was
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
ICE en dat voorval, die soldaat stond voor de auto en moest in microseconden een beslissing nemen. Ik dacht nu wel dat hij zijn hand opstak, stoppen.
Goedkoop werkvolk kan tof zijn voor sommigen. Wat een wereld is dat daar, mensen die geen papieren hebben en er leven, wellicht auto rijden of schoolbus(?), school(?), sporten(?), clubs(?), werken(?), kindergeld(?), naar de kerk gaan(?), bankrekening(?), verzekering (?), etc (?).
Goedkoop werkvolk kan tof zijn voor sommigen. Wat een wereld is dat daar, mensen die geen papieren hebben en er leven, wellicht auto rijden of schoolbus(?), school(?), sporten(?), clubs(?), werken(?), kindergeld(?), naar de kerk gaan(?), bankrekening(?), verzekering (?), etc (?).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Met te ontvoering in Venuzuela dacht Trump de hoofdvogel ie hebben afgeschoten.
En nu kunnen de Amerikanen daar gaan lopen voor de drugsbendens
En de zaak Groenland heeft hij geen poot om op te staaan. Er is een akkoord van 1951 dat toelaat een ONBEPERKT aantal militairen daar te stationeren.
Het gaat dus om mineralen. En wie in Groenland wil gaan leven onder de Amerikaans sociale wetten van pensioen en gezondheidsvoorzienings systeem t.o.v het Deense
En nu kunnen de Amerikanen daar gaan lopen voor de drugsbendens
En de zaak Groenland heeft hij geen poot om op te staaan. Er is een akkoord van 1951 dat toelaat een ONBEPERKT aantal militairen daar te stationeren.
Het gaat dus om mineralen. En wie in Groenland wil gaan leven onder de Amerikaans sociale wetten van pensioen en gezondheidsvoorzienings systeem t.o.v het Deense
-
Trump zal er werk van maken om terug een shah in Iran aan de macht te krijgen zodat religieuzen naar Europa vluchten en verder arabiseren hetgeen hartvreter trump goed van pas komt
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Maakt voor hem niet uit. Zijn actie in VE was ook zonder wettelijke grond maar hij heeft het tóch gedaan.
"Wie gaat mij tegenhouden" is zijn stelregel.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
In dat parlement zei men gezamelijk 'Allah baktar' als antwoord op hunne baas. Dus boven alle wetten daar, en dan zijn we uitgeproken zal het zijn. Waar heb ik dat nog gezien en gehoord?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Die man is toch kompleet gek.
Op Wikipedia benoemt hij zich tot precident van Venuzuela
Hij spant een proces in tegen de Fed voorzitter omdat die niet wil ingaan op een rente verlaging
Gaat Mexico en Cuba aanvallen.Bedreigt Panama
Is het nog wel wenselijk het WK daar te spelen ze'ker als hij Groenland bezet
Op Wikipedia benoemt hij zich tot precident van Venuzuela
Hij spant een proces in tegen de Fed voorzitter omdat die niet wil ingaan op een rente verlaging
Gaat Mexico en Cuba aanvallen.Bedreigt Panama
Is het nog wel wenselijk het WK daar te spelen ze'ker als hij Groenland bezet
-
Opletten is de boodschap. Niet Groenland is het hoofddoel maar Canada... Eens Groenland ingenomen dan heeft T Alaska in het westen Groenland in het noordoosten en de USA in het zuiden. Canada ingesloten dus.... Ik hoop dat ik verkeerd ben.
Spinnst du oder was