Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Sergey Kuzovlev, die op 20 november live op TV tegenover Poetin aankondigde dat Kupiansk helemaal in handen was van de Russen, is sinds die datum niet meer in het openbaar gezien.
Er zal hem toch niks overkomen zijn zeker (thee / open raam)?
Er zal hem toch niks overkomen zijn zeker (thee / open raam)?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ge kunt dit jaar op vakantie in UA als ge wilt https://www.besthotelsguides.com/?cc1=U ... 08c8c05d1f
Die hotels worden bb niet in de drones gezet om ze plat te gooien. En zouden ze een eigen generator hebben want momenteel is er geen stroom.
Die hotels worden bb niet in de drones gezet om ze plat te gooien. En zouden ze een eigen generator hebben want momenteel is er geen stroom.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Kijk eens op de kaart waar Kupiansk ligt en vergelijk dit met de veroverde gebieden op https://storymaps.arcgis.com/stories/36 ... 1cf64bd375 Kupiansk ligt ver buiten de frontlinie en in de Charkov oblast , wat niet eens een te veroveren gebied is voor Poetin .... 
-
Wat jij toch allemaal weet ....Fred1950 schreef: ↑18 jan 2026, 12:01Kijk eens op de kaart waar Kupiansk ligt en vergelijk dit met de veroverde gebieden op https://storymaps.arcgis.com/stories/36 ... 1cf64bd375 Kupiansk ligt ver buiten de frontlinie en in de Charkov oblast , wat niet eens een te veroveren gebied is voor Poetin ....![]()
Eigenaardig genoeg heeft Poetin een nieuwe einddatum vastgesteld: eind februari. Tegen die tijd móet Kupiansk veroverd zijn.
Dit is het lot dat talloze 'mad max-Russen' hebben ondergaan.

Wanneer heroverd ? In september 2022 ! Dat er nu terug wat "schermutselingen" zijn kan , maar het is geen doel van de Russen om de oblast in handen te krijgen ...
-
Op 20 november heeft een Russische generaal officieel aan Poetin gezegd dat Kupiansk volledig onder controle van de Russen was.
Kort daarna plaatste Zelensky zijn bericht mét foto erbij dat hij in Kupiansk was. Nu zitten er nog een paar vergeten Russische soldaten te verhongeren in een kelder in Kupiansk.
Ik heb het voordien al geschreven dat de Oekraïners Kupiansk voor de 2e keer heroverd hebben.
Poetin wil dat stadje koste wat kost te pakken krijgen. Hij heeft geen enkele trofee waarmee hij thuis kan pronken. Integendeel, op alle vlakken verliest hij.
Kort daarna plaatste Zelensky zijn bericht mét foto erbij dat hij in Kupiansk was. Nu zitten er nog een paar vergeten Russische soldaten te verhongeren in een kelder in Kupiansk.
Ik heb het voordien al geschreven dat de Oekraïners Kupiansk voor de 2e keer heroverd hebben.
Poetin wil dat stadje koste wat kost te pakken krijgen. Hij heeft geen enkele trofee waarmee hij thuis kan pronken. Integendeel, op alle vlakken verliest hij.

Hij heeft daar geen belang bij. Wacht maar tot Pokrovsk en Myrnohrad "gevallen" zijn , dat zijn pas trofeeën.
-
Nooit een saaie dag zolang Donald aan de macht is: één miljard per zetel in de 'nieuwe UNO'. Eerst te betalen aan D. T. want hij beheert de financiën. Hij zal dat geld dan wel doorstorten, zeker?

Een Amerikaans investeringsfonds, Noble Capital RSD, heeft een rechtszaak aangespannen bij een federale rechtbank in de VS om bevroren Russische staatsactiva in beslag te nemen ter compensatie van onbetaalde obligaties uit de tijd van het tsaristische Rusland.
Het fonds eist ongeveer 225,8 miljard dollar voor obligaties die in 1916 door het Russische Keizerrijk zijn uitgegeven en na de revolutie van 1917 door de bolsjewieken zijn verworpen.
Volgens Noble Capital heeft de huidige Russische Federatie als opvolgerstaat onrechtmatig geweigerd deze schulden te erkennen, en zou het aanwenden van momenteel bevroren Russische activa geen schending van het internationaal recht vormen. Het fonds stelt dat het voor 25 miljoen dollar aan obligaties bezit die in 1921 afliepen met een rente van 5,5 procent, en eist nu terugbetaling inclusief meer dan een eeuw aan opgebouwde rente.
Het uitzonderlijk hoge bedrag wordt verklaard door een “goudclausule” die terugbetaling tegen goud-equivalente waarde voorschrijft.
Hoewel juridische experts weinig kans van slagen zien, zou de zaak het Amerikaanse beleid rond bevroren Russische tegoeden kunnen beïnvloeden.
Het fonds eist ongeveer 225,8 miljard dollar voor obligaties die in 1916 door het Russische Keizerrijk zijn uitgegeven en na de revolutie van 1917 door de bolsjewieken zijn verworpen.
Volgens Noble Capital heeft de huidige Russische Federatie als opvolgerstaat onrechtmatig geweigerd deze schulden te erkennen, en zou het aanwenden van momenteel bevroren Russische activa geen schending van het internationaal recht vormen. Het fonds stelt dat het voor 25 miljoen dollar aan obligaties bezit die in 1921 afliepen met een rente van 5,5 procent, en eist nu terugbetaling inclusief meer dan een eeuw aan opgebouwde rente.
Het uitzonderlijk hoge bedrag wordt verklaard door een “goudclausule” die terugbetaling tegen goud-equivalente waarde voorschrijft.
Hoewel juridische experts weinig kans van slagen zien, zou de zaak het Amerikaanse beleid rond bevroren Russische tegoeden kunnen beïnvloeden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.