Tandarts ..tandarts ...Waar die nog te vinden ??

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

werewoef

19 mar 2026, 22:26

Mijn tandarts is op pensioen . Voor een verplicht jaarlijks nazicht ( verplicht door je Mutuel ) heb ik me al zot rondgebeld . Sorry , maar we nemen geen nieuwe patienten aan . Ze mogen ook niet of ze worden gestraft . Naar het schijnt moette , ondanks dit voldongen feit, toch zien dat ge in orde zijt .Ge moet dus gewoon wachten dat er iemmand overlijdt, en dan nog zijn er honderd wachtenden voor U . Ik zal wel uren aan een stuk, verder rondbellen, zekerst ... :roll: :roll: :roll:

werewoef
AMEN en AUM

benq

20 mar 2026, 08:29

werewoef schreef:
19 mar 2026, 22:26
Mijn tandarts is op pensioen . Voor een verplicht jaarlijks nazicht ( verplicht door je Mutuel ) heb ik me al zot rondgebeld . Sorry , maar we nemen geen nieuwe patienten aan . Ze mogen ook niet of ze worden gestraft . Naar het schijnt moette , ondanks dit voldongen feit, toch zien dat ge in orde zijt .Ge moet dus gewoon wachten dat er iemmand overlijdt, en dan nog zijn er honderd wachtenden voor U . Ik zal wel uren aan een stuk, verder rondbellen, zekerst ... :roll: :roll: :roll:

werewoef

Sorry maar dan heeft U toch geen goede tandarts gehad,
Uw tandarts incasseerde dan alleen maar uw geld en daarna trek uw plan.

Onze tandarts is in 2023 op pensioen gegaan en wij hebben een bericht ontvangen waar 3 tandartsen opstonden die zijn cliënteel overnamen.

Wij hebben toen gekozen voor een Medisch centrum,
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

werewoef

20 mar 2026, 22:29

Tis pertang zo .Als ze op pensioen gaan, zonder vervanging van praktijk , wat wil je dan ? Ik ben blijkbaar niet de enige in dit geval .

werewoef
AMEN en AUM