Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend, Anjelier en mammyretro, van harte bedankt voor de mooie verjaardagskaarten, ze staan te blinken op de tafel in de hal. Het deed echt deugd.
Naar huisarts geweest voor een kleine raadpleging. Moest eigenlijk de dermatoloog hebben , maar de eerste dag dat ik kan komen is in SEPTEMBER. Maar ik heb allemaal bloedrode vlekken, vooral op mijn rechtervoorarm. En het minste dat ik me stoot, bloedt dat ook. Huisarts zei dat dit van de vele cortisone kwam die ik per dag moet innemen. Maar ik had 2 prangende vragen waarvoor ik bang was voor het antwoord. Neen het zijn geen ouderdomsvlekken en 2, nee, ik ga dat niet krijgen in mijn gezicht. Oef, was meteen blij.
Moet er nu 2 soorten zalf opdoen. Eentje gedurende de dag en dan 2X/dag, een heel vette zalf. Daar moet ik een verband ronddoen, want je moet deze zalf er echt zichtbaar "opleggen". Dus moet ik dat wel inpakken, anders hangt alles vol zalf.
Daar het gisteren nog goed weer was, met Matice gaan wandelen in het bos.Vond hij heerlijk. Vandaag zal
de wandeling korter zijn, want de mooie pré lentedagen zijn voorbij. Als het stortregent gaan we wel niet.
Krakje, van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe kroost op 4 voetjes. Geniet ervan. Maak maar veel foto's want de pups worden heel snel groot.
Oma - C, jij bent nog vlug moe met een heel kleine inspanning te doen. Ik denk dat je echt wel eerst op krachten moet komen. Probeer heel veel te rusten als dat mogelijk is.
Zo, ik ga douchen en mijn planning maken voor vandaag, ik heb vandaag een goede dag met dragelijke pijn. Dus daar moeten we van profiteren.
Liefs aan jullie allen een dikke sterkteknuffel voor hen die er eentje kunnen gebruiken.