hoorapparaat
-
janneke63 - Lid geworden op: 10 okt 2017, 16:36
Ik heb sinds een goed jaar een hoorapparaat van Solidaris (hoorbaar) , het valt in het algemeen wel mee ,maar het verstaan van de mensen op bv een feestje ofzo valt wel tegen en is niet aangenaam als men de mensen niet verstaat , ik heb in de tijd niet voor het duurdere type gekozen (spijtig genoeg) maar ja , maar ik zou nu een beter toestel willlen , MAARRR er is pas na 5 jaar weer een tegemoetkoming van de ziekenkas naar ik hoor (hihi) of is er een mogelijkheid om te verbeteren ofzo , Bedankt
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Ik zou het spijtig vinden voor jou als je van de fabrikant geen soort upgrade kunt krijgen . Indertijd heb ik een keuze moeten maken tussen een analoog toestel of een electronisch .Na een maand dragen en testen heb ik voor het eerste gekozen omdat ge het volume harder kon zetten . Het andere was buitengewoon goed, zelfs voor de muziek in de auto ,maar was beperkt in geluid . Tegenwoordig zijn er toestellen die rechtstreeks verbonden zijn met je smart-phone zodat je perfect kunt autorijden zonder het stuur los te laten .
Je kan ook altijd je probleem voorleggen aan Test-aankoop .
werewoef
Je kan ook altijd je probleem voorleggen aan Test-aankoop .
werewoef
AMEN en AUM