welkom in een knus hoekje 6

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

19 jun 2026, 20:30

deze morgen al vroeg mijn kamer opgeruimd,
lakens gewassen en buiten gedroogd, voorlopig is alles proper,
allen de vloer is blijven liggen, ging niet meer,
de middag rust gehouden, en ja kleinzoon heeft met
deze warmte frieten gebakken, je moet maar goesting hebben,
ik blijf zoveel mogelijk binnen, en veel drinken tussen door een boek vast nemen ,
en genieten van de rust die jezelf geeft,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 jun 2026, 09:36

Afbeelding
groetje ps de gips is eraf nu een zware brache wat ik de eerste 14 dagen niet af mag doen daarna af en toe de brache uit doen en voor zichtig bewegen .Kinesist mag de tweede week starten met lichte bewegingen te doen .Na iets meer dan drie weken terug controle rx en specialist

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 jun 2026, 11:41

Afbeelding

Goede bijna middag Bekske :wink:
Hopelijk niemand schade gehad na het onweer dat voorbijkwam :?:
Hier is het na een half uurtje bliksem en gerommel
gewoon voorbijgetrokken... gelukkig maar :roll:
Op sommige plaatsen heeft het toch
weer goed toegeslagen :( erg wie het meemaakt. :roll:

Fijn weekend allemaal en hou het veilig
en zo gezond als het kan... :? Sterkte Bekske...
en groetjes ook aan krakje :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 jun 2026, 09:03

Afbeelding
hopelijk kunnen jullie je verwarmen ik denk dat er teveel op de zon hebben geroepen .Hier heb ik van 4 uur alles open gezet wat kon .En straks alles dicht zonder iets van hulpmiddelen is het hier 24 a 25 graden in de dag .Dus is dat de doen geniet maar van de braadoven buiten groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 jun 2026, 11:00

Goede zondagmorgen allemaal :wink:
Warm ja... ik hoop dat ze de hele zomer
niet geven in deze paar weken... :roll:
Beetje doseren zou fijner zijn :oops:
Maar ik probeer het koel te houden
eventueel zoals op onderstaand plaatje :lol:
Fijne dag iedereen, en sterkte aan wie het kan gebruiken... :?

Afbeelding
Maar dan ik alleen :lol:
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

21 jun 2026, 20:24

vandaag niet buiten geweest, was een beetje te warm,
de lucht is vochtig daarom dat de mensen last hebben
in het zuiden is het een droge lucht veel gezonder,
maar een mens is gemaakt om eens te klagen,
is het regen of te warm het is altijd iets wat tegenvalt,
maar geniet van alles wat je zelf nog kunt
al is het genieten van een koud drankje,
en vanaf vandaag zullen de dagen weer korter worden
de nachten langer zo gaan we verder de zomer in,
Afbeelding
grtjs van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

Gisteren, 08:51

Afbeelding
hier iedere dag warm eten geen koude schotel krijg dat niet binnen .Een koude schotel zo voor mij betekenen niet eten een goed dieet dan .Heb zelfs eergisteren avond soep gemaakt met de soepmaker op 25 minuten had ik lekkere soep .Hier iedere dag soep enz.Maar ja het is ieders zijn smaak .Geniet om het even hoe straks kinesist en met de late avond met de viervoeters buiten met buurman .

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

Gisteren, 11:21

Goede bijna middag Bekske, :wink:
dank voor je leuke plaatjes....

Ik eet 's middags meestal een soepje met
een broodje met beleg en 's avond een
koude groenteschotel met een stukje vis of vlees

Veel sterkte nu in deze hitte, je zal er ook wel
last van hebben nu brace-arm :roll:

Groetjes en tot.................. :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

Gisteren, 21:11

we blijven nog zeker een week genieten van de hitte,
niet getreurd we kunnen ons ook verwennen met rust, koud drankje,
lezen en puzzelen zelfs tv zien, de dag zal altijd kort zijn,
heb deze vroege morgen de strijk gedaan, eten hebben we gaan halen,
de jongens toch, ik heb voor eten een lekkere rolmops genomen,
met dit weer weten de jongens zelf niet waar ze goesting in hebben,
morgen zien we wel wat de pot schaft, afwachten wat ze voorstellen,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.