Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De Bingo-kaart met de Top-25 opslagplaatsen (type 'Wildberries') is beschikbaar. Ik ben benieuwd wanneer ze vol zal zijn. De bezetters krijgen de boemerang terug die ze naar UA hadden gestuurd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

https://x.com/BohuslavskaKate/status/20 ... 79691?s=20

https://x.com/BohuslavskaKate/status/20 ... 63265?s=20
https://x.com/thetect0nic/status/207978 ... 92852?s=20

Tja........
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Neen, dat is 'een Philippeke' doen: onze sire is de opperbevelhebber van het leger. Dat zal in UA ook wel zo zijn met de president, zeker?

Wildberries hier, Wildberries daar, Wildberries gaan overal in brand.
Samen met het gebrek aan benzine/diesel gaat dit ongelooflijk veel ergernis opwekken bij de Russen.
Ik kijk al uit naar het schuimbekken van oppervatnik Solovyov op de staatstv.
Vroeg of laat staat er toch wel een hoge pief op in RU die vindt dat de tijd van gaan voor Poetin gekomen is.
Samen met het gebrek aan benzine/diesel gaat dit ongelooflijk veel ergernis opwekken bij de Russen.
Ik kijk al uit naar het schuimbekken van oppervatnik Solovyov op de staatstv.
Vroeg of laat staat er toch wel een hoge pief op in RU die vindt dat de tijd van gaan voor Poetin gekomen is.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er staan al tientallen te wachten die een kamikaze "Totaler Krieg" willen. Boek alvast al een ticket naar de VS vooraleer Poetin het veld verlaat. Ik heb mijn ticket naar China al vast.
Dat was geen dog fight. Met een BVR systeem hoeft het vliegtuig zelfs niet eens zichtbaar te zien te zijn. Om zoiets te bereiken heeft men geen F16 nodig, een grond-luchtdoel raket werkt op identieke manier.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
enz, enz, enz........door Wil.19 jun 2024, 15:01
... reactie van deugmensen die geïndoctrineerd zijn om elk bewijsstuk dat maar in die richting wijst, te verbinden met de nazi's. In 1990 stelde Mike Godwin vast dat in online discussies, naarmate de discussie langer duurt, de waarschijnlijkheid toeneemt dat er een vergelijking wordt gemaakt met Adolf ...[/quote]
door Wil. 29 mar 2021, 14:02
Godwin! You lose.door Wil. 24 mar 2020, 14:34
... neo-nazikampen bezocht, heeft de holocaust nooit ontkent en zijn zus is nooit naar de Ardense bossen gevlucht om zich te verstoppen voor de VDAB. Godwin! You lose! En je krijgt één Godwin-stempeltje.door Wil. 15 mar 2020, 16:12
Godwin! You lose!door Wil. 05 feb 2020, 13:57
Niet snappen? Ik snap die 100% en daarom weet ik ook dat die verwijzing er helemaal met de haren is bijgesleurd. Daarom is het 'een Godwin' . Wie hier argumenten en tegenargumenten naast elkaar zet, die hoeft niet verder meer te lezen. Met het Hitlerargument ben je aan het gaatje.door Wil. 02 feb 2020, 23:03
... tja, DelaVega, als je een beroep moet doen op het Hitlerargument om een discussie in je voordeel te laten keren, dan heb je de zaak verloren. Godwin! You lose!