Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Grapje tussendoor:
Gewoon de benzinetank halfvol gaan gooien in Rusland, is nu "een 3-dagen durende Speciale Operatie"
Inderdaad, sommige Russen staan letterlijk 3 dagen aan te schuiven om te tanken. Bedankt Vladimir!
Gewoon de benzinetank halfvol gaan gooien in Rusland, is nu "een 3-dagen durende Speciale Operatie"
Inderdaad, sommige Russen staan letterlijk 3 dagen aan te schuiven om te tanken. Bedankt Vladimir!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De Russen bekommerden zich amper om de gruwelijkheden die zich afspeelden in UA, maar de laatste week is er iets veranderd: it's coming home!
De oorlog klopt nu ook bij hen aan de deur. Velen hebben hun job of hun bedrijfje verloren en zien het niet meer zitten. Plots vragen ze zich af wat er toch aan de hand is in de wereld.
De oorlog klopt nu ook bij hen aan de deur. Velen hebben hun job of hun bedrijfje verloren en zien het niet meer zitten. Plots vragen ze zich af wat er toch aan de hand is in de wereld.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Neen , deze viewtopic.php?p=5182112&sid=de64a1529b2 ... 3#p5182112 beste man.
-
Alsof ik dat niet wist ...Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:33Neen , deze viewtopic.php?p=5182112&sid=de64a1529b2 ... 3#p5182112 beste man.
Je schreef 'om de aandacht van mijn laatste posting weg te houden ' terwijl je een crack bent in het niet beantwoorden van vragen die al eerder waren gesteld. Ieder op zijn beurt, hé, Freddie?

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Misschien moet ge u beperken tot intelligente vragen.Wil. schreef: ↑Vandaag, 10:30Alsof ik dat niet wist ...Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 09:33Neen , deze viewtopic.php?p=5182112&sid=de64a1529b2 ... 3#p5182112 beste man.![]()
Je schreef 'om de aandacht van mijn laatste posting weg te houden ' terwijl je een crack bent in het niet beantwoorden van vragen die al eerder waren gesteld. Ieder op zijn beurt, hé, Freddie?
-
Ik ben eerst afgedaald naar wat ik dacht dat voor jou haalbaar was. Blijkbaar niet ...
Zoals ik vermoedde, kunnen we wel blijven wachten tot Sint Juttemis; je gaat je eigen verzinsels (en die van Poetin) blijven geloven ook al is daarvoor geen spatje bewijs.
Erg 'wetenschappelijke' ingesteldheid.
Zoals ik vermoedde, kunnen we wel blijven wachten tot Sint Juttemis; je gaat je eigen verzinsels (en die van Poetin) blijven geloven ook al is daarvoor geen spatje bewijs.
Erg 'wetenschappelijke' ingesteldheid.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Bij de interventie waren 4 gevechtsvliegtuigen betrokken, 2 Roemeense F 16's en 2 Italiaanse Eurofighter Typhoons. Volgens berichten miste een Eurofighter Typhoon waarna de F 16 raak trof.Roemeense F-16-piloot haalt drone neer boven luchtruim
Roemenië heeft vanmorgen een drone neergehaald die het luchtruim was binnengevlogen. Dat schrijft de Roemeense president Nicusor Dan op X. Een piloot van een F-16-gevechtsvliegtuig schoot de drone uit de lucht.
Ik zie het al voor mij....100 Russische drones vliegen Roemenië binnen dan heeft de NAVO 400 vliegtuigen nodig in de lucht.