Klimaat

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Versaille

Gisteren, 18:35

Waar moeten de rokende chauffeurs hun peuken weggooien. In de bermen want er zijn geen asbakken meer in de auto's tegenwoordig, al jaren niet meer. Resultaat: gooi uw peuk maar uit de auto.

Fred1950

Gisteren, 18:40

Versaille schreef:
Gisteren, 18:35
Waar moeten de rokende chauffeurs hun peuken weggooien. In de bermen want er zijn geen asbakken meer in de auto's tegenwoordig, al jaren niet meer. Resultaat: gooi uw peuk maar uit de auto.
Heeft dit iets met het klimaat te maken ? Installeer een asbak in je wagen , dat kan geen probleem zijn.

Charlie Maru

Gisteren, 19:51

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Fred1950

Gisteren, 23:35

Charlie Maru schreef:
Gisteren, 19:51
Voor wie het interesseert.......
....
Uiteraard gaat de wereld niet smelten of Venus worden , maar WIJ kunnen wel in het slechtste geval erdoor uitgeroeid worden als er aan de huidige opwarming geen einde komt ( en wel zelfs heel snel ... dus binnen de 200-500 jaar of zoiets ).

Charlie Maru

Vandaag, 09:10

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Wil.

23 minuten geleden

Een stukje vertaald uit de bovenstaande tekst :

Toch heeft een meedogenloze klimaatoorlog gedurende vier decennia de wereld een gedwongen dieet van crisis en opwarmingshysterie opgedrongen. Men houdt vol dat CO₂ de wortel van alle kwaad is – dat het onze schuld is en de schuld van het gas. Maar de waarheid is onverschillig: CO₂ geeft er niet om. Het is niet demonisch. Het is geen vervuiling. Het is de basis van het leven op aarde.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

19 minuten geleden

image.png
image.png (152.19 KiB) 4 keer bekeken
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.