welkom in een knus hoekje 6
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren dochter geweest, na de noen eten verzorgd, ook de was en strijk gedaan,
vandaag niet veel onder handen genomen,
de overschot van gisteren maar opgewarmd, al waren de mee eters niet zo content erover,
dus heb ik gezegd morgen kunnen jullie koken, hun antwoord gaan we wel halen in de winkel,
dus klaargemaakt eten, ik geen fan van is veel te rauw kan niet goed bijten, heb alleen boven bijters in,
kleindochter is hier aanbeland voor de hele week, dus zijn we met 5 volwassen hier in huis,
verder geen nieuws toch nog goed weer buiten, hou jullie goed en beetje gezond, grtjs krakje,

vandaag niet veel onder handen genomen,
de overschot van gisteren maar opgewarmd, al waren de mee eters niet zo content erover,
dus heb ik gezegd morgen kunnen jullie koken, hun antwoord gaan we wel halen in de winkel,
dus klaargemaakt eten, ik geen fan van is veel te rauw kan niet goed bijten, heb alleen boven bijters in,
kleindochter is hier aanbeland voor de hele week, dus zijn we met 5 volwassen hier in huis,
verder geen nieuws toch nog goed weer buiten, hou jullie goed en beetje gezond, grtjs krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
ja heb woord gehouden, niet gekookt voor hen, ze aten liever brood,
geen probleem, heb voor mij rijst en veel groentjes klaar gemaakt,
daar veel verschillende kruiden op, ja voor een man dus voor mij, was heel lekker,
toch beetje overschot en dat heeft kleindochter maar opgegeten,
buurvrouw geweest en samen een flesje kriek bier gedronken
dus ieder maar een halve pint was genoeg voor ons,
zo is de dag weer voorbij, en ja de zon was de hele dag paraat,
grtjs van krakje,

geen probleem, heb voor mij rijst en veel groentjes klaar gemaakt,
daar veel verschillende kruiden op, ja voor een man dus voor mij, was heel lekker,
toch beetje overschot en dat heeft kleindochter maar opgegeten,
buurvrouw geweest en samen een flesje kriek bier gedronken
dus ieder maar een halve pint was genoeg voor ons,
zo is de dag weer voorbij, en ja de zon was de hele dag paraat,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

fijne dag iedereen gisteren naar ziekenhuis geweest maar volgens een verpleging heb ik geen geduld ondanks het al van 30 mei is dat ik sukkel .Ik voel duidelijk dat het niet in orde zit ben over 16 jaar ook zo een operatie gekregen toen was het op een week in orde nu is het erger geworden .Moet binnen zes weken terug gaan maar ja het zijn mijn zorgen .Juist als met de jongste viervoeter dat is ook maar een raadsel en wat ze allemaal uit hun mouw schudden zo je moeten geloven afijn ja afwachten moeilijk gaat ook maar ja het zijn mijn zorgen nu wachten op de levering ze komen vroeg leveren iets na de middag kinesist groetje