Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.

Gisteren, 13:39

AI of niet? Zelensky onthult hoe 's werelds eerste droneparade Europese leiders verbijsterde:
“Onze partners dachten dat het AI was — maar het was geen AI,” zei de president.

Volgens Zelensky toonde Oekraïne slechts 15% van zijn capaciteiten tijdens de parade op Onafhankelijkheidsdag.

image.png
image.png (296.28 KiB) 112 keer bekeken
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

Gisteren, 14:06

Het was gisteren een slechte dag op de RU beurs, maar OZON springt er toch echt bovenuit: -25% op één dag :(

image.png
image.png (237.77 KiB) 110 keer bekeken

Wil.

Gisteren, 14:14

image.png

Fred1950

Gisteren, 14:26

Wil. schreef:
Gisteren, 13:39
AI of niet? Zelensky onthult hoe 's werelds eerste droneparade Europese leiders verbijsterde:
“Onze partners dachten dat het AI was — maar het was geen AI,” zei de president.

Volgens Zelensky toonde Oekraïne slechts 15% van zijn capaciteiten tijdens de parade op Onafhankelijkheidsdag.

Fake ! De "zwerm" toont klassieke drones met schroefjes , en die worden al een paar jaar door de Chinezen met veel meer bravoer en lichtjes tijdens hun nieuwjaar shows getoond. In het tweede deel worden dan de "echte' drones getoond die blijkbaar bommen afwerpen , alhoewel die dat eigenlijk niet doen , die storten zich als kamikaze drones te pletter. Daar gaat het dus over een ander type drone ( mij niet bekend )

werewoef

Gisteren, 22:40

Wat gaat er gebeuren als RU beslist die zogenaamde "Tsernobyl raket " in te zetten ?
Wat ik ook vreemd vind is , dat behalve het BRT journaal gisteravond , op de andere zenders geen nieuws te vinden was over dit bezoek van de CIA baas .Hoeveel Mater Doloras ( hulende moeders ) moeten ze op TV nog tonen opdat de Navo zich wat meer zou moeien met de intrieste toestanden in Ukraine ? :(

werewoef
AMEN en AUM

boeffer

Gisteren, 23:39

"s Avonds is 't zelfde nieuws al 's middags. Op Youtube geeft men bb beter VRT nieuws over UA: https://www.youtube.com/watch?v=3LX0aq8t1L0&t=176s
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk