Geen septemberverklaring van de Vlaamse regering

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

kathuis

Gisteren, 14:56

Villa politica kijken.... te laat gestart hoor je de oppositiepartijen roepen.... Lijkt me correcte opmerking....
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest :-(

Fred1950

Gisteren, 15:41

kathuis schreef: ↑
Gisteren, 14:56
Villa politica kijken.... te laat gestart hoor je de oppositiepartijen roepen.... Lijkt me correcte opmerking....
Is toch typisch voor Vlamingen .... Altijd tijd genoeg om de trein te halen , en dan maar rennen naar het perron omdat de trein binnen de 10 seconden gaat vetrekken. :)

Odulleke

Gisteren, 15:55

Kabinetschef van Vooruit onwel geworden, die zal van Caroline Gennez slechte boterhammekes gekregen hebben voor in zijn lege brooddoos.

E.T.

Gisteren, 18:19

't is nie den eerste kier dat de toekomstige gouverneur het op haar zenuwen krijgt ...

kathuis

Gisteren, 20:31

Oduleke informeer u. Genez is niet zijn baas...
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).

kathuis

Gisteren, 20:40

Zit er iets de lucht? Beels die uit Vooruit wordt gezet. JM DD copiËren ? Overal ambras? . ANDERS RAAKT OOK ZIJN DISSIDENTEN KWIJT... politiek krakeel hier en daar...

Odulleke

17 minuten geleden

kathuis schreef: ↑
Gisteren, 20:31
Oduleke informeer u. Genez is niet zijn baas...
Heb ik dat gezegd dat zij zijn baas is? Ze heeft toch haar mond vol over de lege brooddozen. Beetje ironie is u blijkbaar ook vreemd.