Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16527 berichten 923.760 keer gelezen Reageer
Charlie Maru 04 okt 2026, 16:26 3.767 berichten
Fred1950 schreef: ↑
03 okt 2026, 18:59
Waar blijft Wil-punt trouwens ? Weet daar iemand iets van ?
Loop je verloren Fred ?

Ofwel is hij momenteel buiten strijd (in de kliniek)
Ofwel is diene mens in verlof.....
Ofwel.....ofwel....maar eigenlijk hebben wij daar geen zaken mee nietwaar ?
Hij doet toch wat hij zelf wil zeker.....?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
    Citeer
    Fred1950 04 okt 2026, 17:50 14.343 berichten
    Charlie Maru schreef: ↑
    04 okt 2026, 16:26
    Loop je verloren Fred ?

Ik ben gewoon curieus en ook wel bezorgd. Missen doe ik hem alleszins niet , en al zeker zijn vernederingsdrang niet.
      Citeer
      Odulleke 04 okt 2026, 18:28 525 berichten
      04 okt 2026, 17:50
      Charlie Maru schreef: ↑
      04 okt 2026, 16:26
      Loop je verloren Fred ?

Ik ben gewoon curieus en ook wel bezorgd. Missen doe ik hem alleszins niet , en al zeker zijn vernederingsdrang niet.
      De pot verwijt de ketel ...........
        Citeer
        Fred1950 04 okt 2026, 18:55 14.343 berichten
        Odulleke schreef: ↑
        04 okt 2026, 18:28

.....
        De pot verwijt de ketel ...........
        Ik verneder nooit iemand , maar diegene die mij vernedert krijgt van hetzelfde laken een broek ( om het bij gezegdes te houden :) )
          Citeer
          voorn 05 okt 2026, 10:55 Antwerpen 5.848 berichten
          Alle partijen in België veroordelen de inval van de Russen
          Wat gaat gij doen als Poetin een Navoland binnen valt en er oorlog van komt
            Citeer
            Dicksy 05 okt 2026, 11:50 8.385 berichten
            De Duitse minister Merz bezoekt Kiev te midden van de vrees voor de 'strengste' winter in de oorlogstijd.
            In tegenstelling tot eerdere bezoeken van westerse leiders, waarbij Moskou zich grotendeels had onthouden van aanvallen op de Oekraïense hoofdstad, waren er tijdens het bezoek van Merz luchtalarmen te horen in Kiev. De burgemeester van Kiev, Vitali Klitschko, meldde dat Rusland de rijbaan van de Noordbrug in de stad had aangevallen. Op zaterdag gaf het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken een waarschuwing af aan buitenlandse bezoekers en diplomaten en drong er bij hen op aan Kiev te verlaten.

Afbeelding
            Merz heeft geweigerd de door Duitsland zo gewaardeerde Taurus-kruisraketten aan Oekraïne te leveren, ondanks dat hij daar als oppositieleider wel om had gevraagd. Zijn regering heeft echter wel financiële en technische steun verleend voor de ontwikkeling van Oekraïense langeafstandsraketten.

Het kan verkeren zei eens een wijs iemand. :roll:
            De Duitse bondskanselier heeft zijn twijfels geuit over de haalbaarheid van toetreding tot de EU in de komende jaren en stelde in plaats daarvan een "geassocieerd lidmaatschap" voor. Dit lidmaatschap zou Oekraïne toegang geven tot de interne markt van de EU en een waarnemersstatus in de Raad van de EU, de Europese Commissie en het Europees Parlement, maar zonder stemrecht.

Zelenskyy heeft het voorstel echter afgewezen en gezegd dat Oekraïne een "volwaardig en gelijkwaardig" lidmaatschap nodig heeft .

Zelensky nog eens duidelijk gemaakt dat Oekraïne noch hij als niet lid van de EU de agenda van de EU bepaald of stuurt.
            https://www.politico.eu/article/germany ... er-in-war/
              Citeer
              Fred1950 05 okt 2026, 12:17 14.343 berichten
              voorn schreef: ↑
              05 okt 2026, 10:55
              Alle partijen in België veroordelen de inval van de Russen
              Wat gaat gij doen als Poetin een Navoland binnen valt en er oorlog van komt
              Poetin gaat geen navoland binnen vallen , dat zou zelfmoord betekenen. Het Russische leger kan niet op tegen het aantal manschappen , materiaal en de technologie waarover het Westen beschikt ( zelfs zonder de VS erbij ). Ik maak me dus geen zorgen , en alle angsthazen kunnen me niet overtuigen. :)

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 okt 2026, 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                Fred1950 05 okt 2026, 12:27 14.343 berichten
                Dicksy schreef: ↑
                05 okt 2026, 11:50
                ......
                De Duitse bondskanselier heeft zijn twijfels geuit over de haalbaarheid van toetreding tot de EU in de komende jaren en stelde in plaats daarvan een "geassocieerd lidmaatschap" voor. Dit lidmaatschap zou Oekraïne toegang geven tot de interne markt van de EU en een waarnemersstatus in de Raad van de EU, de Europese Commissie en het Europees Parlement, maar zonder stemrecht.

Zelenskyy heeft het voorstel echter afgewezen en gezegd dat Oekraïne een "volwaardig en gelijkwaardig" lidmaatschap nodig heeft .

Zelensky nog eens duidelijk gemaakt dat Oekraïne noch hij als niet lid van de EU de agenda van de EU bepaald of stuurt.
                https://www.politico.eu/article/germany ... er-in-war/
                Dat moron presidentje denkt dat hij al president is van Rusland en van Europa .... :lol:
                  Citeer
                  Dicksy 05 okt 2026, 15:42 8.385 berichten
                  Een grapje van AI:

Afbeelding

Afbeelding
                  image.png
                  image.png (91.18 KiB) 511 keer bekeken
                  De rood-oranje markering geeft volgens de kaarten van ISW de beoordeelde Russische infiltratiegebieden weer.

V aan AI:? Zijn de Russen de buitenwijken van Lyman geïnfiltreerd?
                  A: Nee, dat is een misinterpretatie van de kaart. Het getoonde icoontje geeft aan dat er sprake is van een verkeersopstopping of een wegafsluiting op de Nezalezhnosti-straat in Lyman, niet van een militaire infiltratie.
                  :lol: :lol: :lol:
                    Citeer
                    Fred1950 05 okt 2026, 21:03 14.343 berichten
                    :lol: AI heeft gevoel voor humor :)

In de buurt van Kostyantinyvka zijn er ook al heel wat van die vlekjes te zien. Ik denk eerder dat het over infiltranten gaat die met drones de buurt "bestuderen" -- dronepiloten dus .. Hun zendertjes stralen en zijn dus localiseerbaar door snuffelontvangers , en hierdoor ook zichbaar op ISW.
                      Citeer
                      boeffer 05 okt 2026, 22:24 In mijn zetel 3.797 berichten
                      De Romeinen bleven bleven vroeger ook maar vechten, tot er geen tegenstanders meer waren. En ze zich gingen vervelen en er verraad kwam. Die SU zal ook zoiets worden.
                      W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                        Citeer
                        Dicksy 06 okt 2026, 20:04 8.385 berichten
                        Brandstof uit Zuid-Korea wordt naar Rusland verscheept nu de oorlog in Oekraïne voortduurt.

Exclusief: Analyse door The Guardian wijst uit dat in juli en augustus meer dan 150.000 ton brandstof naar Russische havens is verscheept, deels met behulp van tankers die onder sancties vallen.
                        Hoewel de brandstofhandel schepen betreft die door sommige westerse partners van Seoul zijn goedgekeurd, lijkt dit geen schending van de Zuid-Koreaanse wetgeving te zijn. De eigen maatregelen van Zuid-Korea tegen Rusland zijn voornamelijk gebaseerd op exportbeperkingen op goederen zoals industriële machines, elektronica en voertuigen.
                        De leveringen dreigen Seoul echter te doen overkomen als een zwakke schakel in de westerse pogingen om Rusland onder druk te zetten, nu de relaties met Kiev onder druk staan ​​door de overdracht van twee Noord-Koreaanse krijgsgevangenen aan Zuid-Korea, een overdracht die volgens Seoul geheim had moeten blijven.
                        Afbeelding
                        Zuid-Korea zal niet het laatste land zijn dat Oekraïne tegen zich in het harnas jaagt of wist Oekraïne van die brandstofleveringen en hebben zij daarom die geheime deal publiekelijk gemaakt, wie zal het zeggen. :roll:
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.