Wie zouden dat dan wel mogen zijn en wat kan hun motivatie volgens u dan zijn ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Wie zouden dat dan wel mogen zijn en wat kan hun motivatie volgens u dan zijn ?
Ik herneem wat ik op vorige blz. heb geschreven:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Werden de joden dan ook ooit op industriële schaal uitgeroeid door "de moslims"? Is er ooit een geplande en uitgekiende genocide geweest vanwege moslimzijde naar de joden toe? Ongeveer 6 miljoen omgekomen joden in allerlei speciaal voor dat doel gebouwde vernietigingskampen - waar bevonden die zich dan in het kader van de moslimhaat jegens de joden? Verder moet je er allicht nog een miljoen bij tellen die door de oprukkende nazi's omgebracht werden in Wit-Rusland, Oekraïne, de Baltische staten etc.de haat tegenover joden bv. is sterker dan die tijdens de nazi-tijd.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 07 mei 2020, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Op wie dan wel?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Aangezien de term "industrieel" nog niet bestond 1000 jaar geleden en daarvoor, kan het antwoord niet regelrecht 'ja' zijn. Maar een handmatige uitroeiing van de joden, telt dat ook? En een canoniek ingestelde haat in de oorsprongsbronnen, geldt toch ook neem ik aan?

Het klopt dat het katholieke Europa de jodenhaat heeft levendig gehouden, maar dat heb ik niet ontkend. De eerste pogroms in Europa zijn het werk van moslims geweest, niet van christenen.Heel (katholiek)West/Midden-Europa kent een bloedige geschiedenis doorheen de middeleeuwen tot in onze moderne tijd van jodenhaat, grootschalige pogroms en vervolging. Maar de moslims waren dus de ergsten.?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wel, voor 1,5 miljard mensen zijn dat feiten. En sommigen gedragen zich ernaar. Nu kun je volgens de regels van de historische kritiek wel zeggen dat dit allemaal verzonnen is, maar voor een groot aantal moslims is dat niet het geval.
Het feitelijk gedrag van heel wat moslims van vandaag is geënt op die flauwekul. Zie de redenering hogerop. Dat gedrag van die moslims is vandaag gevaarlijk en misdadig." Mohammed zorgde er voor dat alle joden van het arabisch schiereiland verdwenen" is complete flauwekul want daar is geen spoor van terug te vinden in de geschiedschrijving.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ze stemmen gewoon op een van de vele moslims in die partijen; eigen volk eerst dus.
Zie hogerop.Bij de verkiezingen van vorig jaar kozen de moslims in Brussel massaal op PS en PTB
"De helft van de Brusselse moslims die zondag stemden, kozen voor de PS, nog eens 25 procent voor de PTB. Dat blijkt uit een analyse van de exitpolls door de ULB"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ook bij ons hebben we mensen met een migratieachtergrond én mensen met een familiestamboom van voorouders die allemaal hier geleefd hebben, maar die tóch vinden dat kritiek op de islamideologie moet verboden worden. Die dwazerds vind je niet aan de rechtse kant van het spectrum.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Meen je dat? Zelfs de n.v.A is zo fier als een gieter op hun autochtone kandidaten, ook CD&V en Open VLD hebben mensen op hun lijst waarvan jij de naam niet kan uitspreken ...Waarom zit de meerderheid van moslimkandidaten daar? Omdat linkse partijen hen pamperen en hen naar de mond praten. Dat zul je van rechtse partijen niet horen.
Hoe komt het dat het quasi onmogelijk is om een federale regering te vormen die een meerderheid heeft in het parlement? Indien links en rechts zo vergroeid zijn, wat houdt hen dan tegen?
Neen? De daden zijn het alvast wel. Indien die voortspruiten uit de ideologie, dan kun je rustig stellen dat de ideologie zelf slecht is.Ideologische verschillen gaan ook zelden over ethiek, ideologie is niet de maatstaf voor Goed en Kwaad.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.