U zult wel weer gelijk hebben Wil.
Ik moet toegeven dat ik de financiële markten niet meer zo nauwkeurig volg.
Ik moet toegeven dat ik de financiële markten niet meer zo nauwkeurig volg.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En wat als Rusland de Amerikaanse dollar,Pond of de Europese euro niet namaakt of zal namaken, wat gaan ze dan tegen Poetin doen , oppakken en een werkstraf geven.Wil. schreef: ↑
Bovendien is de overheid dan alle sterke munten kwijt. Die gaat RU nochtans nodig hebben om bv. de invoer van medicijnen mee te betalen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het zwartepieten toeschuiven voor het falend Oekraïens tegenoffensief is al langer bezig dan vandaag.Terwijl het tegenoffensief van Oekraïne vastloopt, is het terug naar de tekentafel
Er is een gevoel dat we terug zijn in een uitputtingsoorlog die het geduld van ongeduldige bondgenoten dreigt op te rekken, die alleen zichzelf de schuld kunnen geven van de trage vooruitgang.
https://www.politico.eu/article/ukraine ... ing-board/
Voor het einde van dit jaar zijn de Oekraïners al uitgeput bij gebrek aan manschappen en materiaal. Zelensky doet nu al een oproep opdat alle uit het land gevluchtte Oekraïners zouden terug keren. De vrouwen en meisjes moeten ingezet worden bij de oorlogsproductie.
Wat zijn "moderne" F16 ? Zijn dat misschien F35 ?Fred1950 schreef: ↑17 aug 2023, 14:54Voor het einde van dit jaar zijn de Oekraïners al uitgeput bij gebrek aan manschappen en materiaal. Zelensky doet nu al een oproep opdat alle uit het land gevluchtte Oekraïners zouden terug keren. De vrouwen en meisjes moeten ingezet worden bij de oorlogsproductie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat mag Joost weten !Wil. schreef: ↑18 aug 2023, 14:50In Novorosyisk (Zwarte Zee, kant van RU) is een grote brand 'ontstaan' in een container terminal.
Hoe zou dat komen?
Wie zijn de "we" die er moeten mee ophouden ?RyanR schreef: ↑18 aug 2023, 19:49Tja, ik ben 70 en in mijn leven heb ik heel wat gelezen, later kwam daar internet bij. Ik meen me te herinneren dat al eind jaren 30 in de vorige eeuw ene Harry Truman de latere president, in de New York Times schreef dat het niet zo'n gek idee zou zijn om Duitsland en de Sovjet Unie tegen elkaar uit te spelen. En zo geschiede het ook. Tegenwoordig zijn de Amerikanen er in geslaagd om Russen tegen Russen te laten vechten.
Laten we daar mee ophouden.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.