De gevaarlijk valsheid staat op zijn gezicht te lezen.

Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Eenvoudige puzzels zijn perfect aangepast aan uw logica
Wat is het verband, had prigozjin dat dan kunnen beletten ?Charlie Maru schreef: ↑26 aug 2023, 19:38HLN:
“Waar zijn jullie mee bezig? Dit is heiligschennis”: kerkhof met honderden Wagner-strijders wordt na dood van Prigozjin met de grond gelijkgemaakt
https://www.hln.be/buitenland/waar-zijn ... ~aee1f377/
Het Pentagon ( de Amerikaantjes ) zijn zo goed als pertinent zeker dat het vliegtuig niet door een raket werd neergehaald , maar dat er een bom aan boord was. Hoe zouden die dat weten ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 27 aug 2023, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Oekraïne heeft al een oproep gelanceerd naar gepensioneerde F16-piloten of die bereid zijn die vliegtuigen te besturen in dienst van Oekraïne.door Fred1950 » Vandaag, 09:24
Het gaat goed in OekraïneTwee ervaren piloten botsen tijdens een oefenvlucht tegen elkaar. Beide komen om. Dat ziet er goed uit voor de "ervaren" overblijvers die "ooit" met een F16 gaan vliegen.
Dicksy 19 mei 2023, 09:07
In de lucht houden in normale omstandigheden of in de lucht houden tijdens een luchtgevecht zal wel een wezenlijk verschil maken en daarom neem ik het ook met een korreltje zout dat deze F16's een wezenlijk verschil zullen maken in het voordeel van Oekraïne tenzij zij niet zullen gevlogen worden door Oekraïense piloten maar Westerse piloten met Oekraïense insignes op hun vliegpakken. Iets wat ook al in Vietnam werd toegepast door de Russen en de VS zich verbaasde over de vliegkwaliteiten van de 'Noord-Vietnamezen' in hun Mig's.
Gewoon omdat een bom aan boord de meest aanvaardbare versie is.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.