Poutin heeft toch veel "chance" die moet immers nooit zijn gras zelf (af)maaien.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Poutin heeft toch veel "chance" die moet immers nooit zijn gras zelf (af)maaien.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Typisch ... als de VS geen directe confrontatie wil , dan maar ondergronds. In Zuid- Amerika is de CIA ook al bijzonder actief en actief geweest.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarom niet ? Waaom mag de ene zich het recht permitteren en de andere dan weer niet. Waarom moet WIE voor iets kiezen ? In het "conflict" VS versus Rusland valt er niets te kiezen , beide "blokken" hebben evenveel bestaansrecht -- ook op het gebied van welzijn en welvaart -- en daar aan tornen is zelfs een schending van de mensenrechten. Een ander "blok" hoeft zich daar niet in te mengen ( mee te bemoeien ). Hier volg ik voor 100 % de houding van China.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Je bedoelt dat daar de mensenrechten niet van tel zijn, dat is correct. Taiwanezen hebben dan ook recht op welvaart en welzijn zonder Chinezen in hun land? Gold dat ook voor Hongkong?
Je weet en iedereen weet waarom Russen in Oekraïne zijn binnen gevallen. Geen Amerikanen in UA ? En gij gelooft dat ....
Hij brengt nog steeds "leven" in de brouwerij brengen, Jevgeni Prigozjin lacht zich misschien een kriek(bier)
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.