Racisme...? Wat is racisme?
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Jongens toch ... er zijn beelden van
Vanaf de eerste minuut tot de laatste ... en dan nog tot en met het wegrijden van de ambulance
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Het is spijtig dat men dat moet beamen.
Maar als medebeheerder van een groot flatgebouw 177 app.
Met wie heeft men de meeste last.
Groot gedeelte van de Zwarte gemeenschap houdt zich niet aan regels zelfs t.o.v de eigenaar van hun app.
Sommige moslims denken dat alles kan volgens hun geloof. Er is zelfs een bewoner die bij werken aan de watervoorziening EIST dat hij zijn voeten kan wassen voor 14.00 uur
Met sommige Oostblokkers altijd het zelfde probleem . Buiten op de bank aan de tuin gezuip van sterke drank s'avonds tot s'nachts. flessen en blikjes in het gras.
Nieuwe bewoners ook Belgen blijken de voorschriften aan hun laars te lappen.
Renovatie wordt zomaar begonnen zonder de verplichtingen van toegang tot de leidingen te respecteren
Wij blijken dus te gaan naar een leefwereld waar iedereen tegen alles rebeleerd en orde en tucht niet meer bestaat.
Wie gaat dat veranderen en hoe; als men zelfs de politie hun taak in vraag wordt gesteld
Groot gedeelte van de Zwarte gemeenschap houdt zich niet aan regels zelfs t.o.v de eigenaar van hun app.
Sommige moslims denken dat alles kan volgens hun geloof. Er is zelfs een bewoner die bij werken aan de watervoorziening EIST dat hij zijn voeten kan wassen voor 14.00 uur
Met sommige Oostblokkers altijd het zelfde probleem . Buiten op de bank aan de tuin gezuip van sterke drank s'avonds tot s'nachts. flessen en blikjes in het gras.
Renovatie wordt zomaar begonnen zonder de verplichtingen van toegang tot de leidingen te respecteren
Wij blijken dus te gaan naar een leefwereld waar iedereen tegen alles rebeleerd en orde en tucht niet meer bestaat.
Wie gaat dat veranderen en hoe; als men zelfs de politie hun taak in vraag wordt gesteld
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ieder agent of toch 1 van die mannen heeft normaal een taser bij zich. Zat of crack, ge zult wel ineen krimpen.
Dit was meer een 'ik ben de sterkste'.
Dit was meer een 'ik ben de sterkste'.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een geboeide man die op de grond ligt, stelt géén probleem meer voor een getrainde agent. Dát was de situatie hier.Ice schreef: ↑13 jun 2020, 17:31Wil, gij hebt overduidelijk nog nooit gezien hoe een gekgeworden junk door crystal meth als een dolle tekeer kan gaan.....er zijn de afgelopen jaren nochtans tál van reportages geweest hierover waarbij soms junkies die zich gedroegen als een dolle hond afgeschoten moesten worden zodat agenten konden overleven, dus om hun eigen leven te beschermen: zélfverdediging heet dat - daarvoor kregen agenten ook TASERS ter beschikking om dolle arrestanten te kunnen neutraliseren zonder te doden...![]()
Wil ik zelfs best aannemen, maar die Floyd lag nog altijd geboeid op de grond.En zoals ik zei: je kunt NIET precies weten wat eraan vooraf en tijdens deze worsteling voorgevallen is.
Dat gebeurt inderdaad.Dit voorval is overigens niet en nooit een excuus om te gaan rellen en andere mensen, die niks te maken hebben met dit voorval, schade te berokkenen of als excuus om rassenrellen uit te lokken en alle blanken te stigmatiseren door racistische zwarten die vinden dat alleen zwarte levens tellen.
We weten allemaal dat zwarten, net als moslims, graag in de slachtofferrol kruipen om medelijden en schuldgevoelens op te wekken om hun gelijk te kunnen krijgen terwijl zijzelf in de fout gaan.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
squadra - Lid geworden op: 26 mei 2020, 18:34
Republikeinen willen af van standbeelden!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja je leest het goed.
https://www.msn.com/nl-be/news/other/ca ... d=msedgdhp
Ja je leest het goed.
https://www.msn.com/nl-be/news/other/ca ... d=msedgdhp
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Hoe pakt(e) men zulke stakingen of geen burgerzin aan. Een aangetekende brief naar elks van de bank of betaalinstelling dat er problemen zijn met hun formulieren of leningen.
Ge zult ze vlug hun kar zien draaien. Tenzij het zijn die hun grenzen aftasten of teleur gesteld zijn in het leven.
Ge zult ze vlug hun kar zien draaien. Tenzij het zijn die hun grenzen aftasten of teleur gesteld zijn in het leven.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Gij zijt een dikke zeveraar en Uw verhalen bewijzen dat Uw managementtalenten beneden maats zijn. Gij kunt beter van Uw pensioen genieten en Uw ambt neerleggen, want Uw gezag is blijkbaar ondermaats, hetgeen op Uw leeftijd niet zo abnormaal is. Ik bezit zelf een paar appartementen in zo een grote blok, maar er heerst daar orde en discipline, soms zelfs te veel, want de huurders klagen eerder over Stasi praktijken van de verantwoordelijken van het gebouw. En ter verduidelijking, er wonen daar ook moslims, oost blokkers, Ghanezen en heel veel onverdraagzame oude Antwerpse zakken.voorn schreef: ↑13 jun 2020, 20:35Het is spijtig dat men dat moet beamen.
-
Ice
Voorn, je hoort het: gij zijt een zeveraar, neen, een díkke zeveraar want je moet stasi praktijken toepassen zoals de kannibaal, de zelfverklaarde, onverdraagzame oude antwerpse zak, die dan ook nog steeds niet geleerd heeft om op dit forum de persoonlijke aanvallen achterwege te laten..De kannibaal schreef: ↑14 jun 2020, 11:04Gij zijt een dikke zeveraar en Uw verhalen bewijzen dat Uw managementtalenten beneden maats zijn. Gij kunt beter van Uw pensioen genieten en Uw ambt neerleggen, want Uw gezag is blijkbaar ondermaats, hetgeen op Uw leeftijd niet zo abnormaal is. Ik bezit zelf een paar appartementen in zo een grote blok, maar er heerst daar orde en discipline, soms zelfs te veel, want de huurders klagen eerder over Stasi praktijken van de verantwoordelijken van het gebouw. En ter verduidelijking, er wonen daar ook moslims, oost blokkers, Ghanezen en heel veel onverdraagzame oude Antwerpse zakken.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
En gij, kannibaal..., gij zijt een onverdraagzame agressieve aanvaller, op de persoon, ipv op de bal!De kannibaal schreef: ↑14 jun 2020, 11:04Gij zijt een dikke zeveraar en Uw verhalen bewijzen dat Uw managementtalenten beneden maats zijn. Gij kunt beter van Uw pensioen genieten en Uw ambt neerleggen, want Uw gezag is blijkbaar ondermaats, hetgeen op Uw leeftijd niet zo abnormaal is. Ik bezit zelf een paar appartementen in zo een grote blok, maar er heerst daar orde en discipline, soms zelfs te veel, want de huurders klagen eerder over Stasi praktijken van de verantwoordelijken van het gebouw. En ter verduidelijking, er wonen daar ook moslims, oost blokkers, Ghanezen en heel veel onverdraagzame oude Antwerpse zakken.
Ge degenereert ook oudere personen, hetgeen ook, en al zeker niet van een vriendelijk en een sociaal karakter getuigt! En ..., volgens je zelf schrijft, beheer je uw appartementen als een soort dictator, en daarbij nog ene die zijn eigen volk onverdraagzame 'ouwe' zakken noemt. Ik kan mij dan ook van de indruk niet ontdoen, dat 'jij' nog de meest onverdraagzame zak bent van allemaal! Voorwaar, gij ..., hebt uw nick-naam niet gestolen.
En ik ..., volg voorn in zijn verhaal.
-
Ice
Jongens toch!!!
Op pukkelpop waren er OOK beelden
Maar énkel beelden van de vlaamse jongens die een liedje zongen en NIET van die zwarte meiden die voorkropen nadat ze eerst op sociale media eens goed racistisch los gingen.
Racistische commentaren en beledigingen, die ze dan nog te laat wilden wissen, zo achterlijk zijn ze dan ook nog dat ze dachten dat niemand hun racistische commentaren zou opmerken, was dát even een misrekening van zwarte racisten die een koekje van eigen deeg kregen...en NIET omdat ze hun huidskleur en racisme dachten te gebruiken om het slachtoffer te kunnen uithangen om gelijk te kunnen krijgen voor het voorkruipen, maar ze kregen een reactie op hun wángedrag om onbeschoft voor te willen kruipen om vooraan het podium te geraken....hun boemerang kwam terug.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

Over Tony Timpa vindt ge voldoende info ! Helaas alleen in het Engels .....
https://www.dallasnews.com/news/investi ... pa-s-life/
Black lives matter , altijd een beetje meer !
Laatst gewijzigd door sibarita op 14 jun 2020, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Ice
Echt?
Ja, vanaf het moment dat hij al geboeid op de grond lag met politie errond...
Dat is allemaal bijkomstig, waar het om gaat is dat dit voorval gemeen en bedrieglijk wordt aangegrepen door (zwarte/linkse) racisten om rassenrellen uit te lokken tegen iedereen die niet-zwart is en vooral om álle blanken te stigmatiseren en racist te noemen als ze het wagen wangedrag of misdrijven van zwarten te benoemen en af te keuren.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Er is ondertussen vanuit alle hoeken en kanten voldoende beeldmateriaal, je moet het natuurlijk wel WILLEN zien.
Er was zelfs een president die met tranen in z'n ogen beweerde dat er geen traangas was gebruikt
Men kan ook blijven roeptoeteren dat het om "rassenrellen" gaat, 't is maar wat je daar onder verstaat. Of zijn die blanken die meelopen in de betogingen eigenlijk zwarten. Zo hadden we er hier ook onder den oorlog!
Er was zelfs een president die met tranen in z'n ogen beweerde dat er geen traangas was gebruikt
Men kan ook blijven roeptoeteren dat het om "rassenrellen" gaat, 't is maar wat je daar onder verstaat. Of zijn die blanken die meelopen in de betogingen eigenlijk zwarten. Zo hadden we er hier ook onder den oorlog!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten