De kannibaal schreef: ↑14 jun 2020, 11:04
Gij zijt een dikke zeveraar en Uw verhalen bewijzen dat Uw managementtalenten beneden maats zijn. Gij kunt beter van Uw pensioen genieten en Uw ambt neerleggen, want Uw gezag is blijkbaar ondermaats, hetgeen
op Uw leeftijd niet zo abnormaal is. Ik bezit zelf een paar appartementen in zo een grote blok, maar er heerst daar orde en discipline, soms zelfs te veel, want de huurders klagen eerder over Stasi praktijken van de verantwoordelijken van het gebouw. En ter verduidelijking, er wonen daar ook moslims, oost blokkers, Ghanezen en
heel veel onverdraagzame oude Antwerpse zakken.
En gij, kannibaal..., gij zijt een onverdraagzame agressieve aanvaller, op de persoon, ipv op de bal!
Ge degenereert ook oudere personen, hetgeen ook, en al zeker niet van een vriendelijk en een sociaal karakter getuigt! En ..., volgens je zelf schrijft, beheer je uw appartementen als een soort dictator, en daarbij nog ene die zijn eigen volk onverdraagzame 'ouwe' zakken noemt. Ik kan mij dan ook van de indruk niet ontdoen, dat 'jij' nog de meest onverdraagzame zak bent van allemaal! Voorwaar, gij ..., hebt uw nick-naam niet gestolen.
En ik ..., volg voorn in zijn verhaal.