Dat is het geconsolideerd resultaat. Als er andere bedrijven (Okay bv) in de groep zitten, dan zit hun resultaat er mee in verwerkt.
Ben je gelukkiger als het 3% is na belastingen?
Dat weet iedereen. Is de paus katholiek, socrates?Binnen ons "neo-liberaal" systeem is het heel normaal dat bedrijven ervoor dienen om winstgevende activiteiten op te zetten, dat is geen schande, gewoon een feit.
Bedrijven die met opzet verlieslatend willen zijn, ontslaan meer werknemers dan degenen die naar winst streven?
Tegenover een speculant die de prijs omhoog wil zien gaan, is er iemand die denkt dat de prijs omlaag zal gaan. Welke speculanten hebben ervoor gezorgd dat de gasprijs als een baksteen is gevallen? Was dat nobeler dan degenen die zich wilden veiligstellen door vroeg te kopen?Dat speculatie leeft van echte of gefingeerde onzekerheid is dat ook. Een bewapend conflict is een schoolvoorbeeld van gebeurtenissen die speculanten aangrijpen om de prijzen en dus hun winst, op te drijven, ook door speculanten die nog nooit enig product zelf hebben geproduceerd.
Ik lees hier veel baarlijke onzin over bedrijfsvoering, rendabiliteitsniveaus, speculatie, prijsvorming.
Maar zoals Fazal schreef: "Poetin, heeft daar niks mee te maken"!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.