this is Belgium !
-
Paca - Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
We zijn veel te lang te links gebleven ... vergis u niet, zelf was ik linkser als links in mijn jeugd. Weet dus zeer goed wat het betekent. Er is niet op tijd een halt toegeroepen toen het nog wat beter ging. De politiek (op dit vlak) is m.i. "zo rot als kaas" en ik hoop, uit de grond van mijn hart dat deze attitude (gebaseerd op de rijkdom van de ondernemers en werkenden) verdwijnt.
Persoonlijk maak ik me niet te veel illusies, het gekuip en bedrog zal bloed, zweet en tranen kosten ... Winston Churchill wist dit 70 jaren geleden ook. Eén van zijn quotes is me steeds bijgebleven.
Persoonlijk maak ik me niet te veel illusies, het gekuip en bedrog zal bloed, zweet en tranen kosten ... Winston Churchill wist dit 70 jaren geleden ook. Eén van zijn quotes is me steeds bijgebleven.

-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Nog een geluk dat die mensen er geen GAS boete bovenop hebben gekregen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... edes.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... edes.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Gast
Alle mensen van andere origine "gespuis" noemen vind ik niet eerlijk.
Daar zal wel gespuis bij zijn maar dat gespuis vind je ook bij de belgen.
Ik denk dat ieder mens zoekt naar veiligheid, geborgenheid, aanvaarding, warmte, ieder mens heeft daar ook recht op!!
Ik denk dat ieder mens zoekt naar veiligheid, geborgenheid, aanvaarding, warmte, ieder mens heeft daar ook recht op!!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Kan ik mee leven...maar hoeveel "andere origine" leven er hier beste *leah*...in verhouding met die "belgen"...*leah* schreef:Alle mensen van andere origine "gespuis" noemen vind ik niet eerlijk.
Anders gezegd...hoeveel van die "andere origine" zijn er te vinden in de misdaad statistieken...die zoals men beweerd, terug zijn gedaald, waar ik ook zo m'n bedenkingen bij heb, zal misschien wel aan m'n slecht karakter liggen...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Daarin heb je gelijk davang (van die misdaad), maar al die mensen bestempelen als "gespuis", dat vind ik echt "té"!
Vorige week had ik de loodgieter over de vloer, zijn helper was iemand van andere origine, er zijn er tussen die mensen ook die werken voor de centjes!!
Vorige week had ik de loodgieter over de vloer, zijn helper was iemand van andere origine, er zijn er tussen die mensen ook die werken voor de centjes!!
-
SEBASTIAN - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:12
Dan was het alvast niet uw toilet, dat verstopt zat.
Indien wel, dan is die brave knecht, wellicht zo ijverig geweest, om "ondertussen", de cammionette op de oprit te gaan plaatsen.
Indien wel, dan is die brave knecht, wellicht zo ijverig geweest, om "ondertussen", de cammionette op de oprit te gaan plaatsen.
De kunst v/h leven is thuis te zijn alsof men op reis is. Godfried Bomans.
-
Gast
Nee Seb, alle buisjes onder de lavabo's moesten vervangen worden en die "knecht" zoals jij het noemt heeft het allemaal opgeknapt, zijn baas was zeer dik en raakte niet meer "op de grond"!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
*leah* schreef:Nee Seb, alle buisjes onder de lavabo's moesten vervangen worden en die "knecht" zoals jij het noemt heeft het allemaal opgeknapt, zijn baas was zeer dik en raakte niet meer "op de grond"!
Schoon van U lieve *leah* die SEBASTIAN zo mooi te antwoorden...maar die moet je met een korreltje zout nemen...spreekt soms in raadsels...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Comical Ali ??*leah* schreef:Alle mensen van andere origine "gespuis" noemen vind ik niet eerlijk.
-
SEBASTIAN - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:12
Wanneer ik u goed begrepen heb, was het zittend-liggend, dat de klus gebeurde.*leah* schreef:Nee Seb, alle buisjes onder de lavabo's moesten vervangen worden en die "knecht" zoals jij het noemt heeft het allemaal opgeknapt, zijn baas was zeer dik en raakte niet meer "op de grond"!
Ja, dan willen ze wel al eens....
Trouwens, waarom kwam die "dikke" dan mee?
Voor de portemonnée? Wanneer die de knecht laat ontvangen...is em gezien.
De kunst v/h leven is thuis te zijn alsof men op reis is. Godfried Bomans.