Een onnozel, achteraan lopend strontland, is dat hier dat Belziekske.
De politie waakt!? Laat mij niet lachen!
Het ligt er maar al te dik op, dat de politie u bij de minste en lichtste overtreding, niet pakt omwille van de veiligheid, de volksgezondheid, of iets dergelijks, maar wel degelijk en alléén voor de centen!
En gezien er met hen niet te praten valt, zijn het net robotten, zoals ik hierboven al eerder schreef. We kunnen het hier helaas niet over voorbeelden hebben, daar is zelfs seniorennet te klein voor.
Maar feit is zeker, overtredingen betreffende bvb dubbel parkeren in drukke winkelstraten (en ook elders) zien ze niet! Maar wee u, als je bvb met een Skoda rijdt, en je staat op een zgz plantsoen, waar geen gras meer is te zien, totaal uit de weg van voetgangers, fietsers, en ander verkeer, wees er dan maar zeker van dat ze het hebben gezien, en dat je je aan een fikse boete mag verwachten! Een Mercedes, of een BMW, of een Audio bvb die hetzelfde doet, die laten ze met rust! Maar ze kijken wèl eerst op hun computerke of de nummerplaat soms niet van een authentieke Belg is!
Zelf meegemaakt! Gelukkig nog maar slechts één keer. Ik zie genoeg in de Wondelgemstraat te Gent. Daar rijdt met moeite één politiewagen per dag door, en liefst zo snel mogelijk. Dubbelparkeerders rijden ze zo voorbij. Ofwel, staan ze te wachten, net zoals alle anderen, tot de heren van fatsoen aan het open raampje zijn uitgepraat. Meer dan ééns gezien! Ik passeer daar dagelijks.