Bestaat God, ja of neen ?
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
Wel, aan je gewauwel heb ik niet zoveel. De vraag blijft nog steeds onbeantwoord.YYZ schreef:Waarom zou jij God niet zijn? Straks ga je nog zeggen dat je niet meer weet dat je voor jezelf die egotransverwarring bedacht heb. Kom kom, laat je ware kleur eens zien, wie zit daar achter Talisman die je speelt? Aan verstoppertje spelen heeft niemand wat, die oeverloze strijd hebben we nu wel gehad. Of wil je hem kost wat kost in stand houden misschien?talisman schreef:O maar, ik ben god niet he ventje. De vraag was of je in een god geloofd. En gezien deze vraag niet expliciet aan jou was gericht, maar je dan toch maar aan het trollen bent gegaan, moet je nu wel kleur bekennen.
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Ik vraag me hierbijtalisman schreef:Wel, aan je gewauwel heb ik niet zoveel. De vraag blijft nog steeds onbeantwoord.YYZ schreef:Waarom zou jij God niet zijn? Straks ga je nog zeggen dat je niet meer weet dat je voor jezelf die egotransverwarring bedacht heb. Kom kom, laat je ware kleur eens zien, wie zit daar achter Talisman die je speelt? Aan verstoppertje spelen heeft niemand wat, die oeverloze strijd hebben we nu wel gehad. Of wil je hem kost wat kost in stand houden misschien?talisman schreef:O maar, ik ben god niet he ventje. De vraag was of je in een god geloofd. En gezien deze vraag niet expliciet aan jou was gericht, maar je dan toch maar aan het trollen bent gegaan, moet je nu wel kleur bekennen.
die twee mensen tegen elkaar in 't harnas jaagt,
op een topic van SENIOREN-net....!?
sw
-
YYZ - Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50
Ja, met Talisman moet je zelf reïncarnatie uitvinden om tot een besluit te kunnen komen, hij blijft maar vragen naar een antwoord dat al gegeven is, kan eeuwig doorgaan tot ook God sterftSilver Wolf schreef:Ik vraag me hierbijaf, of het nu GOD of de DUIVEL is, die twee mensen tegen elkaar in 't harnas jaagt, op een topic van SENIOREN-net....!?
sw
-
Je bent een antagonistVesselin schreef:Ik ben niet van plan om na deze reactie nog op jouw bijdragen te antwoorden. Dat komt op hetzelfde neer. Je kunt mij natuurlijk altijd verbazen met een zinvolle opmerking!
16 Ben ik dan uw vijand geworden door u de waarheid te zeggen? (Gal. 4)
-
Ik zie hier nog geen ja of nee en hou me niet bezig met jouw ontwijkende raadseltjes. Slapjes, zeer slapjes je houding.YYZ schreef:Hebben dat al beantwoord waarom je het antwoord niet ziet staan.talisman schreef:Wel, aan je gewauwel heb ik niet zoveel. De vraag blijft nog steeds onbeantwoord.
-
En waar staat dat antwoord ?YYZ schreef:Ja, met Talisman moet je zelf reïncarnatie uitvinden om tot een besluit te kunnen komen, hij blijft maar vragen naar een antwoord dat al gegeven is, kan eeuwig doorgaan tot ook God sterftSilver Wolf schreef:Ik vraag me hierbijaf, of het nu GOD of de DUIVEL is, die twee mensen tegen elkaar in 't harnas jaagt, op een topic van SENIOREN-net....!?
sw
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Mogelijk is dat bekvechten (hierboven)
een beetje hetzelfde zoals "de val der opstandige engelen" die daar ooit mee begonnen is
sw
sw
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Als men al leest hoe strijdvaardig het hier al digitaal over godsdienst gaat, dan niet verbazend hoe het in realiteit doorgaat heden ten dage

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Noem het misschien beter "strijdlustig", de vaardigheid wil wel eens ontbreken.Klaartje schreef:Als men al leest hoe strijdvaardig het hier al digitaal over godsdienst gaat, dan niet verbazend hoe het in realiteit doorgaat heden ten dage![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Inderdaad zo is het helemaal, waarover men zich zoal druk maakt in deze topicsocrates schreef:Noem het misschien beter "strijdlustig", de vaardigheid wil wel eens ontbreken.Klaartje schreef:Als men al leest hoe strijdvaardig het hier al digitaal over godsdienst gaat, dan niet verbazend hoe het in realiteit doorgaat heden ten dage![]()
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
-
Ja Klaartje, heb zo eens wat berekeningen gemaakt, als we al die tijd dat we vergaderen over armoede zouden gebruiken om het op te lossen, zijn we morgen allemaal stinkend rijk. En daarmee bedoel ik vooral geestelijk rijker.Klaartje schreef:Als men al leest hoe strijdvaardig het hier al digitaal over godsdienst gaat, dan niet verbazend hoe het in realiteit doorgaat heden ten dage![]()