Jobs - Jobs - Jobs
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Ik heb geen enkele reden om jaloers te moeten zijn. Ik heb voldoende overschot, maar ik ben zo eerlijk om open te staan voor de problemen van anderen.petrol schreef: ↑04 sep 2019, 19:40Haat nijd en jaloezie is uw handelsmerk.De kannibaal schreef: ↑04 sep 2019, 14:45Het begint al met in de juiste wieg terecht te komen. De keuze van de juiste schoonouders hebt gij inderdaad al zelf in hand. Heeft U praktische inspraak in het vermogenbeheer van het kapitaal van ouders en schoonouders, dan beheert gij zelfs Uw erfenis. Voor de rest kunt gij zeer weinig in Uw leven afdwingen. Zijt gij in Uw zaken totaal onafhankelijk van de Staat, dan stinkt het verschrikkelijk naar fraude, want als trouwe landgenoot beheert de Staat 50% van Uw inkomen. Als gij binnen zijt, kunt gij lopen gaan naar het buitenland, maar ook daar zult gij moeten rekening houden en bijdragen in de lasten die het land waar gij woont, U oplegt.
Ik kan niet begrijpen dat een man, beweert dat hij niks te maken heeft met de Vlaamse of Belgische Staat, en zich hier dagelijks komt bemoeien met het leven van de doorsnee man. Ik voel mij hier dagelijks figuurlijk misbruikt door een omhooggevallen emigrant, die mij voor stommerik komt uitmaken en stelt dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn zorgen.![]()
Of is er hier dagelijks een fantast aan het woord, die zich als hochstapler wil profileren?
Zielig uw denigrerend betoog dat uitpuilt van narcisme.
Leer eens dat de zon ook ergens anders in het water schijnt.
Jaloerse kloothommel !!
Ik een jaloerse kloothommel, jij een opgeblazen kikker. Steekt nog een plastieken rietje in Uw poep, om U nog wat verder op te blazen, zolang het nog kan, want straks komt er een verbod op de plastieken rietjes.
-
Ik denk dat er een aantal leraren zich zwaar op hun tenen zullen getrapt voelen, als zij gelijk gesteld worden met kleuterjuffen, met alle respect voor hun beroep.
Proficiat voor het kleinkind dat naar de 1ste kleuterklas gestapt is. Met een fiere ambtenaar als grootvader, heeft het waarschijnlijk het dynamisme van de grootvader met de paplepel binnengekregen. Een vier of vijfjarige, moet niet meer bewijzen dat hij of zij op het potje kan. Feiten of fictie?
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Uw sarcasme en cynisme sieren u, het druipt er altijd bij u langs alle kanten af.De kannibaal schreef: ↑05 sep 2019, 11:06Ik heb geen enkele reden om jaloers te moeten zijn. Ik heb voldoende overschot, maar ik ben zo eerlijk om open te staan voor de problemen van anderen.petrol schreef: ↑04 sep 2019, 19:40Haat nijd en jaloezie is uw handelsmerk.De kannibaal schreef: ↑04 sep 2019, 14:45
Het begint al met in de juiste wieg terecht te komen. De keuze van de juiste schoonouders hebt gij inderdaad al zelf in hand. Heeft U praktische inspraak in het vermogenbeheer van het kapitaal van ouders en schoonouders, dan beheert gij zelfs Uw erfenis. Voor de rest kunt gij zeer weinig in Uw leven afdwingen. Zijt gij in Uw zaken totaal onafhankelijk van de Staat, dan stinkt het verschrikkelijk naar fraude, want als trouwe landgenoot beheert de Staat 50% van Uw inkomen. Als gij binnen zijt, kunt gij lopen gaan naar het buitenland, maar ook daar zult gij moeten rekening houden en bijdragen in de lasten die het land waar gij woont, U oplegt.
Ik kan niet begrijpen dat een man, beweert dat hij niks te maken heeft met de Vlaamse of Belgische Staat, en zich hier dagelijks komt bemoeien met het leven van de doorsnee man. Ik voel mij hier dagelijks figuurlijk misbruikt door een omhooggevallen emigrant, die mij voor stommerik komt uitmaken en stelt dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn zorgen.![]()
Of is er hier dagelijks een fantast aan het woord, die zich als hochstapler wil profileren?
Zielig uw denigrerend betoog dat uitpuilt van narcisme.
Leer eens dat de zon ook ergens anders in het water schijnt.
Jaloerse kloothommel !!
Ik een jaloerse kloothommel, jij een opgeblazen kikker. Steekt nog een plastieken rietje in Uw poep, om U nog wat verder op te blazen, zolang het nog kan, want straks komt er een verbod op de plastieken rietjes.
Narcist !!
-
Hebt u het woord 'rotzak' dat ik volgens u zou gebruikt hebben in een van mijn reacties al gevonden????
Ik wacht.
Suc6 !
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Daar is niks schandaligs aan. Het is een assistent-verpleegkundige. Dat is zoals een assistent-elektricien (als die al bestaat): die mag de schroevendraaiers en de kabels aangeven.
De job van elke persoon is belangrijk , maar het neemt niet weg dat een assistent een assistent is. En een echte verpleegkundige die in de operatiezaal de chirurg bijstaat, is ook geen chirurg. Er is verschil in bekwaamheid en verantwoordelijkheid. Daar mag een zeker verschil in verloning bij horen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Neen, dat zullen ze niet. Elke leerkracht in het middelbaar beseft dat hij/zij het moeilijk een volle dag uithoudt in de kleuterafdeling. Daar wordt tegenwoordig al wat méér gedaan dan enkel knippen, plakken en handjes draaien.De kannibaal schreef: ↑05 sep 2019, 11:24Ik denk dat er een aantal leraren zich zwaar op hun tenen zullen getrapt voelen, als zij gelijk gesteld worden met kleuterjuffen, met alle respect voor hun beroep.
In de kleuterschool komen ze binnen op 2,5 jaar, kannibaal.Proficiat voor het kleinkind dat naar de 1ste kleuterklas gestapt is. Met een fiere ambtenaar als grootvader, heeft het waarschijnlijk het dynamisme van de grootvader met de paplepel binnengekregen. Een vier of vijfjarige, moet niet meer bewijzen dat hij of zij op het potje kan. Feiten of fictie?
Van welke planeet kom jij?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
[quote="De kannibaal" post_id=4765653 time=1567609252
U bent in de petrochemie zwaar overbetaald geworden.
[/quote]
Hebt U de verantwoordelijk gehad in de shift over een potentiele bom?
Met een A2 minimum en nu een A1 graduaat kun je als arbeider beginnen;
Na verschillende examens vast.Aan 3000€ netto
Een Duits bedrijfsleider zij tegen mij er zijn er hier in je shift die denken dat ze op een chocoladefabriek werken.
U bent in de petrochemie zwaar overbetaald geworden.
[/quote]
Een Duits bedrijfsleider zij tegen mij er zijn er hier in je shift die denken dat ze op een chocoladefabriek werken.
-
dejules
IPG Contact Solutions gaat een collectief ontslag doorvoeren van 96 medewerkers.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190905_045 ... net-binnen
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190905_045 ... net-binnen
-
[/quote]
Collega Voorn, gij weet het uiteraard niet, maar ik heb U persoonlijk aangeleerd hoe gij in de operator room , de computer moest bedienen, om de bom onder controle te houden. Bloed, Zweet en Tranen heeft het gekost, en tijdens een start-up liep het toch nog eens verkeerd, ondanks de beste software. De onderaannemer had de veiligheidskleppen onderste boven gemonteerd en de supervisie crew van de raffinaderij had niks gezien.???????
-
Ja hoor Petrolman, die de vuiligheid spuwt. Rotzak heb je dikwijls gebruikt.
Waar???? Zoek het op in mijn reacties en post het hier.
Bewijs het.
Ik wacht.