Lars schreef: ↑02 apr 2020, 11:18
1. Precies of uw hobbyclub daar iets aan had kunnen verhelpen.
Genoeg geschoold om over ethische thema's te kunnen meepraten, hé ?
Iemand heeft eens gezegd: "Het is niet noodzakelijk om te slagen om toch te volharden"
Dat lijkt me een moreel hoogstaand principe te zijn. Jouw sloganeske reactie getuigt niet van veel inzicht in het menselijk handelen. Maar ja, je bent geschoold, hé?
2. Omdat jij deed alsof het elke democraat zijn verantwoordelijk is. Dat is het niet.
Beter lezen in het vervolg.
3. Dat klopt niet, maar dat kan jij niet weten.
Ik stel vast dat de overheid niet optreedt wanneer in belgië een partij 'islam' meedoet aan de verkiezingen. Of die partij ook maar één stem haalt is niet het punt. Het gaat erom dat de overheid de grondbeginselen van die partij - te weten : wij zijn Untermenschen - niet aan de kaak stelt en nog minder er wil tegen optreden.
Ik stel vast dat de man die alle wetten in dit land bekrachtigt - onze sire - gaat zoete koekjes eten bij een vertegenwoordiger van de islamideologie. Die man leest vlak voor ze de eerste hap eten nog even voor uit het boek waarin staat dat wij, ongelovigen, moeten gedood of onderworpen worden.
De overheid bestrijdt de symptomen. Ze sluit hier of daar een moskee of geeft er geen toelagen meer aan.
De overheid behandelt de slachtoffers van het virus van de islamideologie en probeert zelfs te voorkomen dat er nieuwe gevallen op de intensieve zorgen terechtkomen, maar ze werkt niet aan een vaccin dat het virus voorgoed zou neutraliseren. Ze weet zelfs niet met welk virus ze te maken heeft.