Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Intussen weten we dat Abdus Salaam inderdaad een moslim is. Maar zijn moeder zegt dat het beeld dat de media van hem ophangen (hij is de moordenaar van 3 vrouwen) niet is zoals Abdus echt was. "Hij is geen gewelddadig persoon" zegt ze.Wil. schreef: ↑08 apr 2020, 12:46De New English Review heeft het nu al over "Sudden Jihad Syndrome in Knoxville?"
Dat is toch wat voorbarig, nietwaar? Waarschijnlijk zijn die journalisten misleid door de naam van de dader, Idris Abdus-Salaam.
Abdus-Salaam betekent : de dienaar van degene die één en al Vrede is. Toepasselijke naam, dat is duidelijk.
3 mensen vermoorden en 1 verwonden.
Ik denk dat ik iets voel aankomen: deze volgeling van Mohammed is een gestoorde geest. Dus niet verantwoordelijk voor zijn daden en nog veel minder iemand die de aansporingen uit de koran kan opgevolgd hebben. Afwachten hoe dit verder uitdraait.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ga je nu al plaatjes posten van een groepering die gelinkt is aan Hamas, de terreurbeweging? Je moet wel radeloos zijn.
Laat me je wat bijlezen, want je begrijpt de woordjes niet eens.
In die link heb ik een andere slimmerd ook de oren gewassen.
Ik rangschik deze posting van jou in de schuif 'beschuldigingen zonder grond'. Als je je best doet, kun je er zo nog wel enkele vinden...
Next!
Laat me je wat bijlezen, want je begrijpt de woordjes niet eens.
In die link heb ik een andere slimmerd ook de oren gewassen.
Ik rangschik deze posting van jou in de schuif 'beschuldigingen zonder grond'. Als je je best doet, kun je er zo nog wel enkele vinden...
Next!

Hier moet ik vast een weekend lang op studeren om de argumentatie te doorgronden.
Jammer dat iemand die zichzelf genoeg geschoold acht om over theologische thema's te discussiëren, zich moet beperken tot .... ja, tot wat? Tot leegte?

Dat is ook waar, Lars. Ik onderschrijf die visie.
Het probleem voor jou is dat jij onmogelijk het onderscheid kunt maken tussen experts en zelfverklaarde experts. Om dat te kunnen, heb je zelf behoorlijk wat kennis van het onderwerp nodig en daar mankeert er nog wat bij jou.
Je zit nog altijd bij het startpunt van de Dunning-Kruger-curve, onder psychologen goed gekend. Ik weet waar ik zelf op die curve heb gestaan. Ik heb een aantal fases doorlopen en kan terugkijken.
Maar meer to-the-point: je kunt hier wel een plaatje neerpletsen van wat anderen zeggen, maar je eigen ideeën terzake, daarop blijft het wachten, nietwaar, Lars Godot?
Het probleem voor jou is dat jij onmogelijk het onderscheid kunt maken tussen experts en zelfverklaarde experts. Om dat te kunnen, heb je zelf behoorlijk wat kennis van het onderwerp nodig en daar mankeert er nog wat bij jou.
Je zit nog altijd bij het startpunt van de Dunning-Kruger-curve, onder psychologen goed gekend. Ik weet waar ik zelf op die curve heb gestaan. Ik heb een aantal fases doorlopen en kan terugkijken.
Maar meer to-the-point: je kunt hier wel een plaatje neerpletsen van wat anderen zeggen, maar je eigen ideeën terzake, daarop blijft het wachten, nietwaar, Lars Godot?

Een vereiste is 'bad grammar'. Ik denk dat ik weet wie ze bedoelen.
Ken je de uitdrukking "Wie in een glazen huisje woont, moet niet met stenen gooien" ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.