Racisme...? Wat is racisme?
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Racisme bestaat eigenlijk niet. Elke racist geeft er een invulling aan, waarmee hij zijn eigen geweten weet te sussen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
U hebt er denkelijk geen flauw benul van hoeveel wijsheid u hier neergepend hebt, en dit over de partijgrenzen heen. Een welgemeende chapeau.De Kannibaal schreef:
Racisme bestaat eigenlijk niet. Elke racist geeft er een invulling aan, waarmee hij zijn eigen geweten weet te sussen.
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Van wie komt die zin Kanibaal???? Blijkbaar van een verstandige mens.De kannibaal schreef: ↑01 sep 2020, 13:56Racisme bestaat eigenlijk niet. Elke racist geeft er een invulling aan, waarmee hij zijn eigen geweten weet te sussen.
De zon is gratis voor iedereen
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Heel de wereld komt hunne stage doen hier. Dat vergt wat beleefdheid van 't volk hier.
Wat loopt hier allemaal op de kermis rond , koppels of gasten van hier die er 1 gevonden ver weg van hier. En die't huishouden doet, en zelfs gaat werken, waar vindt ge die nog?
Wat loopt hier allemaal op de kermis rond , koppels of gasten van hier die er 1 gevonden ver weg van hier. En die't huishouden doet, en zelfs gaat werken, waar vindt ge die nog?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
De Morgen schrijft gelijk Trump spreekt...........Ik sta er van te kijken dat ze nog niet met blauwe inkt gedrukt is...
De zon is gratis voor iedereen
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Jij ook niet hé ... Het bedoelde nasi symbool is het rode rune teken "OGAL" en niet de "eeuwenlange" (?) strijdvlag van de zwarte.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet