Farma-industrie & corona-vaccin
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Geen paniek, maat, het is totaal vrijblijvend, zonder de minst verplichting, maar het is uiteraard gratis en hierdoor toch verleidelijk, zelfs voor de grootste anti-vacsers. Wie te lang wacht, valt naast de boot en zal op een gegeven moment veel euro's moeten ophoesten. Geen prettig vooruitzicht voor Uw beweging. Achter de schermen, heb ik horen vertellen dat men de hardnekkigste verzet strijders een water vaccin in hun poep gaat schieten.bluevelvet schreef: ↑21 nov 2020, 13:12https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/17 ... van-damme/
Drie vaccins "die even goed zijn" in laatste rechte lijn. Maar gaat het niet allemaal té snel? En wie gaat er nu als eerste een spuitje mogen verwachten?
In een panelgesprek van Health House lieten experten hun licht schijnen over vijf vragen.
"Wetenschappelijk is hier iets ongelofelijks aan het gebeuren", zegt vaccinoloog Pierre Van Damme in "De afspraak" op Canvas. "Normaal komt een vaccin op de markt na 6.000 à 7.000 testen. Nu gaat het om tienduizenden mensen. Daardoor hebben we veel informatie over de veiligheid en de doeltreffendheid."
Erika Vlieghe had het over de effecten op langere termijn, zowel de positieve als de negatieve, die weten ze niet, soms zijn er ook zeldzame nevenwerkingen, en wat met de duurzaamheid ?
"Het kan ook dat we nog niet genoeg zullen weten over de precieze eigenschappen van het vaccin op het moment dat we het advies moeten geven", zegt Vlieghe. "Op die manier zullen we toch een beetje blind moeten varen. Op het einde van de rit zal het wel de politiek zijn die deze maatschappelijk moeilijke beslissing zal moeten nemen." aldus Erika Vlieghe !
De onderzoeken lopen nog verder, maar toch zullen de eerste vaccinaties mogelijks volgende maand of in Januari al kunnen gestart worden![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Daarom ben ik er een groot voorstander van dat heel dat zooitje van de EU, virologen en andere promotoren van die vaccins zich als eerste laten inenten met de aangekochte vaccin(s) om de betrouwbaarheid er van aan te tonen. Laten we het een jaar bekijken en zien wat de gevolgen zijn/kunnen zijn van hun inenting.Bleuvelvet schreef:
Ze kunnen niet lang genoeg wachten om te beginnen met vaccineren, want er zijn, volgens ik lees, goede medicijnen tegen Covid-19 ontwikkeld. Bill en Co. rieken het gevaar al = minder KASSA KASSA !
En net omdat de onderzoeken niet volledig afgerond waren zijn er mensen gestorven door te snel gebruik ervan ! Maar zoals gewoonlijk denk je niet verder nazolang het maar niet in je dichte omgeving gebeurt
Ben je zo zeker, biedt je dan aan als proefkonijn, je verdient er nog een centje aan![]()
Tenslotte is een jaar zo voorbij en dat neem ik er met genoegen bij en ben ik zelfs bereid mij als allerlaatste op deze aardkloot dat vaccin te laten inspuiten. Ben benieuwd hoeveel van hoger genoemde mensen in de rij gaan staan voor het vaccin.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Ben jij het zeker ?
https://healthwatch.eu/nl/top-30-farmac ... en-boetes/
TOP 30 farmaceutische fraude, veroordelingen en boetes
Waaronder AstraZeneca en Pfizer !
Uiteraard moet een bedrijf winst maken..... maar het mag niet ten koste gaan van de gezondheid
van mensen of over lijken moet gaan.
-
Oppassen met wat je hier neerpent bleuvelvet. 'Karakterloze collega's' zouden wel eens kunnen meelezen en weigeren zich te laten inenten door uw schrijfsels.Bleuvelvet schreef:Ben jij het zeker ?E.T. schreef: ↑27 minuten geleden
Er stierven gisteren 300 Belgen aan Covid-19
Vraagje? Weet je zeker dat die (dode) proefpersoon géén placebo kreeg?
Uiteraard moet een bedrijf winst maken..... maar het mag niet ten koste gaan van de gezondheid
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Velen willen zich laten inenten ! , en dat volgens de wekelijkse/14daagse UZA rondvraag.Dicksy schreef: ↑21 nov 2020, 13:56...
Daarom ben ik er een groot voorstander van dat heel dat zooitje van de EU, virologen en andere promotoren van die vaccins zich als eerste laten inenten met de aangekochte vaccin(s) om de betrouwbaarheid er van aan te tonen. Laten we het een jaar bekijken en zien wat de gevolgen zijn/kunnen zijn van hun inenting.
Tenslotte is een jaar zo voorbij en dat neem ik er met genoegen bij en ben ik zelfs bereid mij als allerlaatste op deze aardkloot dat vaccin te laten inspuiten. Ben benieuwd hoeveel van hoger genoemde mensen in de rij gaan staan voor het vaccin.![]()
![]()
.... en nu nog altijd niets van gemerkt. Hoe zou dat komen , zeg ?
-
Het zou U goed doen om eens een bedrijf zoals Pfizer te gaan bezoeken, niet voor een selfie voor de toegangsdeur, zoals momenteel het hoogste streefdoel geworden is van de binnenlandse politiek, maar binnen in de steriele productieruimtes, en vooral de test ruimtes. Tot mijn grootste spijt kan ik U nu al mededelen, dat gij niet verder gaat geraken dan de toegangsdeur. Gij moet zelfs geen poging doen om langs een zijdeur of achterdeur binnen te glippen, want overal staan rattenvallen en voor Uw soort waakt Pietje met de Zeis. Die fabrieken zijn als de dood voor elke vorm van ongedierte, dat hun bedrijf zou binnendringen. De reden is zeer eenvoudig: op elke minuut van de dag of nacht, kunnen die een onaangekondigd bezoek verwachten van de FDA. Indien die mannen een klein keutelke van een Rat van Uw formaat moesten aantreffen, dan gaat de fabriek onverbiddelijk dicht. Gedaan met het vaccin voor de ganse wereld. De reden waarom de schandaal websites, waarop gij zo verzot zijt, nooit schandaal fotootjes kunnen tevoorschijn toveren, fotootjes à la Gaia, verdoken gemaakt in de slachthuizen. Ik kan U verzekeren dat als gij toch toegang moest krijgen tot een steriele testruimte, gij kromp tot het formaat van een vlooi met buikkrampen.bluevelvet schreef: ↑21 nov 2020, 14:08Ben jij het zeker ?
-
Dicksy schreef :
Karakterloze collega’s zouden op die manier de voorbeeldfunctie van onze beleidsmakers, virologen, e.a. kunnen navolgen en alzo aangesterkt tussen het heerschappij vooraan in het rijtje gaan staan voor vaccinatie.
‘t Zou zomaar kunnen gebeuren dat ze een ticket zullen moeten nemen.... wie eerst is, wordt het eerst bediend
Wedden dat hun karakterloosheid als sneeuw voor de zon verdwenen zal zijn
Nu nog afwachten welk vaccin de voorkeur heeft
De minst frauduleuze 
Volledig met je eens Dicksy !Daarom ben ik er een groot voorstander van dat heel dat zooitje van de EU, virologen en andere promotoren van die vaccins zich als eerste laten inenten met de aangekochte vaccin(s) om de betrouwbaarheid er van aan te tonen. Laten we het een jaar bekijken en zien wat de gevolgen zijn/kunnen zijn van hun inenting.
Karakterloze collega’s zouden op die manier de voorbeeldfunctie van onze beleidsmakers, virologen, e.a. kunnen navolgen en alzo aangesterkt tussen het heerschappij vooraan in het rijtje gaan staan voor vaccinatie.
‘t Zou zomaar kunnen gebeuren dat ze een ticket zullen moeten nemen.... wie eerst is, wordt het eerst bediend
Wedden dat hun karakterloosheid als sneeuw voor de zon verdwenen zal zijn
Nu nog afwachten welk vaccin de voorkeur heeft
-
Dicksy schreef: ↑21 nov 2020, 14:15Bleuvelvet schreef:Een collegiaal vraagje naast de kwestie, maar Dicksy en Ice , 2 handjes op eenzelfde buik, aan iemand anders zou ik het niet durven vragen; Ligt Ice met haar poten omhoog, want gedaan met de hoog culturele bijdrages ? Het valt mij ten andere op dat gij voortdurend staat aan te schuiven en te drummen aan het poortje van Bleuvelvet.
Oppassen met wat je hier neerpent bleuvelvet. 'Karakterloze collega's' zouden wel eens kunnen meelezen en weigeren zich te laten inenten door uw schrijfsels.![]()
![]()
![]()
![]()
-
De farmaceutica giganten hebben al miljarden dollars boetes betaald voor fraude of voor vergoeding aan gedupeerden. Waarom zouden wij voor 100% ons vertrouwen moeten schenken aan die frauduleuze farmaceutica. Bedenk ook eens hoe ze aan miljarden winst komen op de rug van zieke mensen. Hun bedoeling is niet dat mensen genezen, nee ze moeten levenslang afhankelijk blijven van medicijnen, dat is immers hun miljarden broodwinning. De alternatieve geneeswijzen zijn hun een doorn in het oog, hun onderzoeken moeten kost wat kost uit het nieuws gehouden worden, verketterd worden, en de sites die positieve signalen geven worden weggezet als fakenews, of berichten worden op sociale media verwijderd, YouTube.......
Als alternatieve gezondheid toch niet werkt volgens BIG PHARMA waarom gaan ze soms heftig tekeer, van wat zijn ze dan bang ? Moest het niet helpen waren die alternatieve middelen al lang uitgestorven, maar dat is het niet ! Het helpt en daarom zijn ze misschien bang
Ik heb geen weet dat artsen of leveranciers van alternatieve geneeswijzen miljoenen dollars hebben moeten betalen voor fraude of d.m.
Na mijn eigen inbreng toch eens linken naar interessante gegevens
In mijn vorige link met de 30 Top fraudeurs en boetes stond bij Pfizer deze bron vermeld.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... g-shows-1-
”Pfizer Inc., the world’s largest drugmaker, said in a securities filing that it has paid $896 million to resolve about 60 percent of the cases alleging its menopause drugs caused cancer in women.
Pfizer has now settled about 6,000 lawsuits that claim Prempro and other hormone-replacement drugs caused breast cancer, and it has set aside an additional $330 million to resolve the remaining 4,000 suits, according to a filing with the U.S. Securities and Exchange Commission......”
Nee, 100% kunnen we ons vertrouwen niet stellen in BIGPHARMA. Het blijft altijd bang afwachten als er een nieuw medicijn op de markt wordt gebracht. Hoevelen zijn er niet die na maanden gebruik uit de handel moeten genomen worden wegens zeer schadelijk en soms dodelijk ?
Gelukkig zijn er middelen op de markt die van nut zijn, de bijwerkingen moet je er wel bijnemen, maar dan nog heb je er tegenover een keuze van alternatieve middelen, zonder bijwerkingen !
Als alternatieve gezondheid toch niet werkt volgens BIG PHARMA waarom gaan ze soms heftig tekeer, van wat zijn ze dan bang ? Moest het niet helpen waren die alternatieve middelen al lang uitgestorven, maar dat is het niet ! Het helpt en daarom zijn ze misschien bang
Ik heb geen weet dat artsen of leveranciers van alternatieve geneeswijzen miljoenen dollars hebben moeten betalen voor fraude of d.m.
Na mijn eigen inbreng toch eens linken naar interessante gegevens
In mijn vorige link met de 30 Top fraudeurs en boetes stond bij Pfizer deze bron vermeld.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... g-shows-1-
”Pfizer Inc., the world’s largest drugmaker, said in a securities filing that it has paid $896 million to resolve about 60 percent of the cases alleging its menopause drugs caused cancer in women.
Pfizer has now settled about 6,000 lawsuits that claim Prempro and other hormone-replacement drugs caused breast cancer, and it has set aside an additional $330 million to resolve the remaining 4,000 suits, according to a filing with the U.S. Securities and Exchange Commission......”
Nee, 100% kunnen we ons vertrouwen niet stellen in BIGPHARMA. Het blijft altijd bang afwachten als er een nieuw medicijn op de markt wordt gebracht. Hoevelen zijn er niet die na maanden gebruik uit de handel moeten genomen worden wegens zeer schadelijk en soms dodelijk ?
Gelukkig zijn er middelen op de markt die van nut zijn, de bijwerkingen moet je er wel bijnemen, maar dan nog heb je er tegenover een keuze van alternatieve middelen, zonder bijwerkingen !
-
Ook een vraagje naast de kwestie aan een karakterloze collega. Aan iemand anders zou ik het ook niet durven vragen maar het stoort u blijkbaar enorm hé dat ze mogen blijven posten, nietwaar? Wordt u kwaad te lezen aan uw reactie naar bleuvelvet toe?De Kannibaal schreef:
Een collegiaal vraagje naast de kwestie, maar Dicksy en Ice , 2 handjes op eenzelfde buik, aan iemand anders zou ik het niet durven vragen; Ligt Ice met haar poten omhoog, want gedaan met de hoog culturele bijdrages ? Het valt mij ten andere op dat gij voortdurend staat aan te schuiven en te drummen aan het poortje van Bleuvelvet.![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Dicksy op 21 nov 2020, 17:52, 3 keer totaal gewijzigd.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Logisch he, als het vaccin van Pfizer bij bij min 70 Gr moet bewaard worden, is het een ijsklompje,en kan men onmogelijk vaccineren,dus moet men het eerst ontdooien...........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Als er schadeclaims zouden voort komen ingevolge het toedienen van het nieuwe vaccin kunnen de makers ervan niet verantwoordelijk gesteld worden. Vóór de aankoop moeten immers de landen akkoord gaan dat de overheden zelf zullen instaan voor vergoedingen moest er iets misgaan bij burgers na vaccinatie.
Klinkt dat vertrouwensvol ?
Heeft een of andere expert, viroloog, of onze gezondheidsminister daar al openbaar over gecommuniceerd
-
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De nadruk ligt op VIJF DAGEN daar was tot gisteren geen sprake van
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet