De gemeente ruimt op, maar ze zoeken wel degelijk naar bewijs, wie dat heeft achter gelaten, en de boete is niet mis...........alleen wordt er veel van die boeten betaald door het ocmw,........een kei en het vel hé......- ik erger mij mateloos aan zwerfvuil. Wie wil dat? Is er iemand vóór zwerfvuil? Pak dit dan ernstig aan, niet door gemeentepersoneel de opdracht te geven dingen op te ruimen, maar door de vervuilers te zoeken en aan te pakken. Ik ben bijna zeker dat we steeds op dezelfde mensen zullen uitkomen. Mensen die hun goesting willen doen zonder inmenging van anderen. Die houding is fataal voor de leefwijze die ik wil.
De politie doet echt hun best, maar vele groffe overtreders kennen een vriend,van een vriend, die zijn nonkel een hooggeplaatste kent de wel eens zal telefonerenMensen met grote en snelle wagens willen hun speelgoed niet kwijt maar willen zo hard rijden als zij zelf willen. Ofwel schaft men voor iedereen de snelheidsbeperkingen af met alle gevolgen van dien, ofwel pakt men ernstig de groffe overtreders aan, niet de mensen die, soms zonder dat ze het zelf door hebben, eens de snelheid uit het oog hebben verloren. Ik wil mij aan elke verkeersregel houden maar toch, als het tegen zit, zou ik op één dag verschillende bekeuringen kunnen krijgen. Mijn laatste overtreding was om half drie ‘s nachts, een strook van zeker 5 km een beperking tot 50 km per uur. Door een gesprek en even niet op mijn kilometerteller gekeken, reed ik even 60 per uur. Juist daar stonden ze te flitsen en ik had prijs. Die 50€ heb ik met lange tanden betaald en vind ik heel onterecht,
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.