Het dringt nóg niet door, zie ik.Fred1950 schreef: ↑07 jul 2021, 10:23En als er geen corona was geweest, dan leefden die nog. Wat een verlies voor de maatschappij als er tussen die 13 een Einstein in spé zat. Die tijdspanne heeft op zich geen betekenis, en zonder maatregelen gingen het er meer geweest zijn.
Hoeveel Einstein-in-spé jongeren zijn er in die 17 maanden gestorven in het verkeer? Leg daarom dat verkeer aan banden!
Hoeveel Einstein-in-spé jongeren zijn er in die 17 maanden gestorven tijdens het sporten? Verbied daarom alle sporten waarbij verhoogde hartslag optreedt.
Hoeveel Einstein-in-spé jongeren zijn er in die 17 maanden gestorven aan huidkanker? Verbied daarom blote armen wanneer de zon schijnt en verbied zeker de verkoop van zonnebanken.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Elke dag sterven er 300 mensen in dit land. 13 mensen die sterven op anderhalf jaar is minder dan een voetnoot. Wanneer het erom gaat heel de maatschappij op waakvlam te zetten, moet daar zelfs niet over gesproken worden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.