Coronavirus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Goed lezen is niet aan iedereen gegeven: in Zweden staat het dodental (7-daags gemiddelde) al een maand op NUL.
Er komen mensen in het ziekenhuis voor tal van redenen: diarree, beroerte, griep, covid .... Hier en daar sterft er zelfs iemand - ja, echt!
Wat is daar in godsnaam abnormaal aan? In Zweden heerst de normaliteit en gaat het leven zijn gewone gang en zo hoort het ook.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Niemand heeft gezegd dat vaccinaties overbodig en onnodig zouden zijn in Zweden. Alle beetjes helpen, maar met iets meer dan de helft van de overlijdens van belgië doet Zweden het met zijn eigen-aardige aanpak geen beetje maar véél beter dan dit land dat de aller-allerbeste experts ter beschikking heeft.

De redenering van wie niet op de hoogte is. Je schrijft er gelukkig bij 'voor wie niet goed grafieken kan lezen'. Ga weg voor die spiegel, man.
Ik post hier de evolutie van het 7-daags gemiddelde. Dat was ook het geval in deze posting van gisteren. Daarbij worden straffe uitschieters van 3 doden op één dag uitgevlakt. Het 7-daags gemiddelde geeft de trend aan. Een 1-daagse notering zoals Sof hierboven geeft, doet dat niet.
In een 7-daags gemiddelde verschijnt er pas een positief cijfer indien de afronding naar 1 gaat. Een gemiddelde van 0,45 wordt als 0 genoteerd.
Basiskennis. Niet iedereen heeft die want in de A2 stond dat niet op het leerprogramma.
De situatie tot en met gisteren: nog altijd 0. En in belgenland waar FFP2 maskers worden gedragen, dan ontsmet met zuivere alcohol en te drogen worden gehangen in de koffer van de Kangoo?

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Dat kan, maar is het van corona, of zijn het mensen met onderliggende aandoeningen,of waren ze al terminaal,Ahja , voor diegenen die niet goed grafieken kunnen aflezen, Zweden heeft aan CSSE gemeld dat er eergisteren ( 18 augustus ) drie corona overlijdens in Zweden waren.
als België die cijfers zou kunnen voorleggen was het hier allang vrijheid -blijheid,maar ik geloof niets van wat ze in grafieken zetten, op 7 dagen,maar daar kunnen ze in manipuleren zo veel ze willen,het kan dat er op 1 dag 3 mensen die gestorven zijn aan corona, maar als ze het op 7 dagen zetten , is dat....0,55?maar ze houden ons zo graag in het gareel,ze kikken op de macht en de aandacht die ze nu hebben.....
Ook ij uw 2 grafiek,die er onder staat laas ik alleen "testen",niet zieken of overlijden,en die testen, neem ze maar met een schep zout..........
Ook dat invullen van dat PLF formulier is natte vingerwerk, ik ken iemand die met de auto uit een rood land kwamen, en hun PLF formulier ingevuld hadden, 2 dagen later kreeg ze het bericht dat er 1 iemand besmet was......ze zijn dan naar een test centrum gegaan, en alle 3 negatief....
Trouwens ,ik vraag mij af wie er van die Afghanen die ze terug halen zo een PLF formulier ingevuld hebben, of is dat alleen voor de eigen bevolking.........
https://alt-digital.net/coronablog-voor ... formulier/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Terminaal of niet, met onderliggende aandoeningen of niet, als ze besmet waren ( en dus getest geweest zijn ), vooraleer ze stierven komen ze in die statistieken terecht, anders niet.tokkio schreef: ↑20 aug 2021, 17:50Dat kan, maar is het van corona, of zijn het mensen met onderliggende aandoeningen,of waren ze al terminaal,Ahja , voor diegenen die niet goed grafieken kunnen aflezen, Zweden heeft aan CSSE gemeld dat er eergisteren ( 18 augustus ) drie corona overlijdens in Zweden waren.
.....
Zweden heeft nooit continu de cijfers per dag gemeld ( en België nu ook niet meer ). Dat is dus de som van het aantal doden tot het voorgaande vertikale staafje. Nu, de dag ervoor heeft men één dode gemeld, en dan kan men aannemen dat op 18 augustus er inderdaad drie overlijdens waren. Vandaag meldt CSSE voor Zweden twee overlijdens op 19 augustus.
Men zal de Afghanen die hier binnenkomen wel testen hoor, wees gerust.
Ahja, er zit hier een pipo die denkt dat men het dodenaantal afrond zoals de Euro.
-
Zelfs geen A2 ... hmmmm .... een selfmade battery man dus.
Ook na een eenvoudige uitleg geef je blijk het niet te kunnen vatten. Ik denk dat je je best aan de besmettingen houdt. Die houden je blij. Maar ... masker op, hé!

voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Dat kan in de hogere zeevaartschool.in onze tijd
Je kunt assistent werkkundige aanvangen met een A3 diploma voor de graad van 3de werkkundige TLO
Of dat nu nog is weet ik niet
In het normale moest men de wiskundige gedaan hebben of de industrieel wetenschappelijk.
Of een examen of voorbereidend jaar in wiskunde; Integraal en differentiaal wiskunde kwam alleen voor in de wetenschappelijk; wiskunde afdelingen en ook bij A2 elektro
Je kunt assistent werkkundige aanvangen met een A3 diploma voor de graad van 3de werkkundige TLO
In het normale moest men de wiskundige gedaan hebben of de industrieel wetenschappelijk.
Of een examen of voorbereidend jaar in wiskunde; Integraal en differentiaal wiskunde kwam alleen voor in de wetenschappelijk; wiskunde afdelingen en ook bij A2 elektro
Laatst gewijzigd door voorn op 20 aug 2021, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Klopt allemaal !voorn schreef: ↑20 aug 2021, 23:17Dat kan in de hogere zeevaartschool.in onze tijd
-