Ahja , voor diegenen die niet goed grafieken kunnen aflezen, Zweden heeft aan CSSE gemeld dat er eergisteren ( 18 augustus ) drie corona overlijdens in Zweden waren.
Dat kan, maar is het van corona, of zijn het mensen met onderliggende aandoeningen,of waren ze al terminaal,
als België die cijfers zou kunnen voorleggen was het hier allang vrijheid -blijheid,maar ik geloof niets van wat ze in grafieken zetten, op 7 dagen,maar daar kunnen ze in manipuleren zo veel ze willen,het kan dat er op 1 dag 3 mensen die gestorven zijn aan corona, maar als ze het op 7 dagen zetten , is dat....0,55?maar ze houden ons zo graag in het gareel,ze kikken op de macht en de aandacht die ze nu hebben.....
Ook ij uw 2 grafiek,die er onder staat laas ik alleen "testen",niet zieken of overlijden,en die testen, neem ze maar met een schep zout..........
Ook dat invullen van dat PLF formulier is natte vingerwerk, ik ken iemand die met de auto uit een rood land kwamen, en hun PLF formulier ingevuld hadden, 2 dagen later kreeg ze het bericht dat er 1 iemand besmet was......ze zijn dan naar een test centrum gegaan, en alle 3 negatief....
Trouwens ,ik vraag mij af wie er van die Afghanen die ze terug halen zo een PLF formulier ingevuld hebben, of is dat alleen voor de eigen bevolking.........
https://alt-digital.net/coronablog-voor ... formulier/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.