Aan welke rijke landen denk je nu? Dat is me niet duidelijk.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Vooreerst : Wil. Heeft gelijk wanneer hij schrijft dat we hier off-topic gaan. Niettemin verheug ik me op het feit dat er toch nog een paar snoodaards zijn die deze brouwerij hier wat draaiende willen houden, ook al klopt het niet altijd met de titel. Volgende keer zal ik beter uitkijken maar dat zal dan in april zijn want ik vertrek voor een tweetal weken naar Spanje, een land dat, ondanks zijn correcte keuze aan de goede kant van de geschiedenis , er toch wat politieke gevangenen op na houdt, meestal Catalanen.socrates schreef: ↑15 mar 2022, 22:45Wat ik eigenlijk met mijn posting wilde benadrukken is het opvallende verschil in houding van onze politici en bevolking ten opzichte van migranten.
Menslievendheid is blijkbaar toch ook, willens nillens, discriminerend.
(zou xenofobie hierbij mogelijk een rol spelen ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door Wil. op 06 apr 2022, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.