Bluft Poetin?
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Die wist niet eens in welk werelddeel Oekraïne ligt - Thatcher herinneren we ons als de regeringsleider die oorlog ging voeren aan de andere kant van de wereld om een aantal volstrekt onbeduidende, windererige eilandjes.Heimwee naar een Reagan
Overigens kan ik mij niet herinneren dat de EU ooit zo eensgezind was als nu. Poetin bereikt nu het tegengestelde van wat hij verhoopte.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is voor hetzelfde voordeel als het verzet dat in WO2 werd gepleegd tegenover de binnengevallen nazi's.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En wat denkt ge van de Russen in de Donbas die onafhankelijk van Oekraïne willen worden en hierdoor door Azov milities aangevallen worden ? Dat is een aanleiding ( samen met de maniakale wensen van Zelensky ) waarom Rusland die opstandelingen ter hulp kwam.
Wat zou er gebeuren moest in de toekomst het privé leger van Dries Van Langenove hier een gewapende staatsgreep zou plegen voor een onafhankelijk Vlaanderen ? Zou Nederland de putchisten helpen , of zouden de Fransen en de Luxemburgers de Walen niet een beetje komen helpen ? Wat denk je ?
Ge hebt drie keuzes : ge kiest voor het ene kamp , ge kiest voor het andere kamp , ge kiest voor geen van beide en bekijkt het gebeuren vanaf de zijlijn. Iedereen heeft de vrijheid om daarin een keuze te maken.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 16 apr 2022, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Als jullie echt willen weten in hoeverre deze oorlog bedreigend is voor de gehele wereld , moeten jullie maar eens het interview volgen dat Bjorn Soenens had met de befaamde filosoof en univ-prof Noam Chomsky ( ondertussen 93 jaar ) in Terzake -VRT op vrijdag avond Zie website link :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2022/ ... _48186334/
Vrolijk wordt je hier niet van en zijn theorie is werkelijk beangstigend .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Het grotere rijkere China zal wellicht de enige zijn die putin tot rede kan brengen. Ook een autokraat maar met velen. Of zou hij welkom zijn in Dubai met zijn vele geld?
Mss hebben we te weinig geduld met de uitwerking van onze maatregelen.
Ondertussen. woedt daar een oorlog. Ik zie daar geen jong koppels meer uitleg komen doen maar senioren, de toekomst.
Maar Flixbus rijd er al heen, hoe onnozel is dat.
Mss hebben we te weinig geduld met de uitwerking van onze maatregelen.
Ondertussen. woedt daar een oorlog. Ik zie daar geen jong koppels meer uitleg komen doen maar senioren, de toekomst.
Maar Flixbus rijd er al heen, hoe onnozel is dat.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Het Westen zal bepalen ( de sleutel omdraaien ) of er een WOIII komt , niet Poetin.
Dat ( Chomsky ) is nu eens een man van mijn hart zie , een man met nuchter inzicht.werewoef schreef: ↑16 apr 2022, 22:14Als jullie echt willen weten in hoeverre deze oorlog bedreigend is voor de gehele wereld , moeten jullie maar eens het interview volgen dat Bjorn Soenens had met de befaamde filosoof en univ-prof Noam Chomsky ( ondertussen 93 jaar ) in Terzake -VRT op vrijdag avond Zie website link :
werewoef
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
-
Link naar het BvL artikel ? ( als het tenminste gelezen mag worden door niet-abonnees )
p.s. Zelensky jaagt de Azov milities die in Marioepol omsingeld zijn de dood in.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Marioepol is nu compleet verwoest. Dat moest ook wel; heb je gezien hoeveel mensen daar met een molotovcocktail rondliepen? Die 20.000 doden waren ook allemaal schuldig aan agressie tegen de Russen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.