Bluft Poetin?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Dat ze dan maar gauw werk van maken!
Dat 'onnozel' strontverwend wicht Kim Jung Un, verdient een lesje dat hem voor altijd zal heugen!
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
ik verwacht als N- Korea helpt met Rusland is het hek van de dam, VS zal niet van op afstand toezien en het Verenigd Koninkrijk nog evenmin dan kan Europa niet de andere kant opkijken, moet er zeker geen tekeningske bijmaken .
Als we nog een jaar verder zijn kan het uitzicht van onze aardbol er heel anders uitzien, iedereen denkt ze durven niet , ze durven WEL.
Als we nog een jaar verder zijn kan het uitzicht van onze aardbol er heel anders uitzien, iedereen denkt ze durven niet , ze durven WEL.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Kàn, jawel! Maar ik betwijfel toch of Kim 'Oen', daarvoor de toestemming van Poetin zal krijgen.
Voor Ruslan hangt er namelijk meer van af. Noord-Korea echter, is er zich duidelijk niet van bewust wat de gevolgen kunnen zijn. Kim Oen is nog een kind, dat denkt dat hij de ganse wereld zomaar kan veroveren. En zijn volk is het gewoon 'slaafs' aan zijn grilletjes te voldoen en in armoede te leven
Anderzijds is 'hij' idd een reëel gevaar, omdat hij over één van de grootste legers ter wereld, en over gevaarlijke kernwapens beschikt. Hij ziet het meer als speelgoed dat hij (eventueel met de steun van Rusland) ongestraft tegen het Westen zou kunnen gebruiken. Meer nog, hij wil absoluut bewijzen dat hij het kan.
Voor Ruslan hangt er namelijk meer van af. Noord-Korea echter, is er zich duidelijk niet van bewust wat de gevolgen kunnen zijn. Kim Oen is nog een kind, dat denkt dat hij de ganse wereld zomaar kan veroveren. En zijn volk is het gewoon 'slaafs' aan zijn grilletjes te voldoen en in armoede te leven
Anderzijds is 'hij' idd een reëel gevaar, omdat hij over één van de grootste legers ter wereld, en over gevaarlijke kernwapens beschikt. Hij ziet het meer als speelgoed dat hij (eventueel met de steun van Rusland) ongestraft tegen het Westen zou kunnen gebruiken. Meer nog, hij wil absoluut bewijzen dat hij het kan.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Russische soldaat doorbreekt omerta met oorlogsdagboek en fileert Russisch leger: “Ik weiger deel uit te maken van deze waanzin”
https://www.hln.be/buitenland/russische ... ~a5526a6b/
Russische soldaat doorbreekt omerta met oorlogsdagboek en fileert Russisch leger: “Ik weiger deel uit te maken van deze waanzin”
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Hun kerken en mooie gebouwen schieten ze niet plat, ik zou niks overlaten bij inname.
Parijs zat ook vol explosieven bij evtl terugtrekkken van de moffen. Die film had ik kortelings nog gezien 'De diplomaat'.
Parijs zat ook vol explosieven bij evtl terugtrekkken van de moffen. Die film had ik kortelings nog gezien 'De diplomaat'.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Russen zijn geen echte vechters en patriotten , het zijn geen Tsjetsjenen of Kozakken. Tijdens WO II stonden "speciale brigades" achter de linies opgesteld om al wie trachtte te vluchten ( te deserteren ) dood te schieten.Charlie Maru schreef: ↑18 aug 2022, 22:13HLN:
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Denemarken verbiedt Russische toeristen om nog naar Denemarken te komen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Over hoeveel Russische toeristen spreken we dan...... één, twee of alle drie?

En Russen zijn nu niet bepaald de meest aangename toeristen om samen te verblijven in een hotel of elders maar laten wel vlot het geld rollen. En geld vindt altijd zijn weg, Turkije kan er maar goed mee zijn.
En Russen zijn nu niet bepaald de meest aangename toeristen om samen te verblijven in een hotel of elders maar laten wel vlot het geld rollen. En geld vindt altijd zijn weg, Turkije kan er maar goed mee zijn.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik denk dat het maar 1,5 Russen waren vorig jaar.
Maar het gaat erom dat Rusland verder een geïsoleerd bestaan krijgt opgelegd omdat het land als een melaatse wordt beschouwd in de westerse wereld.
Maar het gaat erom dat Rusland verder een geïsoleerd bestaan krijgt opgelegd omdat het land als een melaatse wordt beschouwd in de westerse wereld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
;Russen zijn geen echte vechters en patriotten , het zijn geen Tsjetsjenen of Kozakken
Informeer U eens over operatie Bagration( de grootste Duitse nederlaag van WOII), de tankslag bij Koersk( de grootste tankslag uit de geschiedenis), het beleg van Berlijn of - uiteraard - Stalingrad. Besef dat er "bij ons" aan het westelijk front gedurende jaren helemaal geen militaire acties waren behalve de luchtoorlog om Engeland terwijl aan het oostfront tientallen Duitse divisies vernietigd werden tijdens veldslagen met een omvang die onvoorstelbaar is. Meer dan 80% van alle gesneuvelde Duitse soldaten tijdens WOII deed dat aan het oostfront; idem dito voor al het vernietigde militaire Duitse materiaal. Aan Russische kant vielen meer dan 25 miljoen doden.
Fred toch - blijf bij uw batterijen en elektrische speelgoedautootjes.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat klopt , maar welke prijs hebben ze er moeten voor betalen. Met "Russen" bedoelde ik de niet-tsjetsjenen , niet-kozakken en Oerkraïners die ook tot het Russisch leger behoorden. Het klimaat en de lange aanvoerlijnen waren ook nefast voor de Duitsers. Weet je dat de Duitsers hun vliegtuigen warm hielden met vuurtjes te stoken onder de motoren , zoniet bevroor de olie en werden ze onbruikbaar. De Russen gebruikten oliën van dierlijke oorsprong in hun vliegtuigen en tanks die niet bevroor.