Dat ze dan maar gauw werk van maken!
Dat 'onnozel' strontverwend wicht Kim Jung Un, verdient een lesje dat hem voor altijd zal heugen!
Dat ze dan maar gauw werk van maken!
Russen zijn geen echte vechters en patriotten , het zijn geen Tsjetsjenen of Kozakken. Tijdens WO II stonden "speciale brigades" achter de linies opgesteld om al wie trachtte te vluchten ( te deserteren ) dood te schieten.Charlie Maru schreef: ↑18 aug 2022, 22:13HLN:
Russische soldaat doorbreekt omerta met oorlogsdagboek en fileert Russisch leger: “Ik weiger deel uit te maken van deze waanzin”
https://www.hln.be/buitenland/russische ... ~a5526a6b/

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.;Russen zijn geen echte vechters en patriotten , het zijn geen Tsjetsjenen of Kozakken
Dat klopt , maar welke prijs hebben ze er moeten voor betalen. Met "Russen" bedoelde ik de niet-tsjetsjenen , niet-kozakken en Oerkraïners die ook tot het Russisch leger behoorden. Het klimaat en de lange aanvoerlijnen waren ook nefast voor de Duitsers. Weet je dat de Duitsers hun vliegtuigen warm hielden met vuurtjes te stoken onder de motoren , zoniet bevroor de olie en werden ze onbruikbaar. De Russen gebruikten oliën van dierlijke oorsprong in hun vliegtuigen en tanks die niet bevroor.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.